شل در صدر عرضه روانکارها در سال 2023 است

فروش این شرکت تقریباً به طور مساوی در سه بخش اصلی آن توزیع شده است که به ترتیب شامل 35 درصد در خودروهای مصرفی، 33 درصد در خودروهای صنعتی و 32 درصد در خودروهای تجاری است. این عملکرد متعادل، حضور قدرتمند و متنوع شل در بازار را تایید می کند.

جیسون وانگ، معاون ارشد شل، اشتیاق خود را ابراز کرد و گفت: “حفظ این موقعیت به عنوان عرضه کننده شماره یک روانکار در جهان، گواهی بر تمرکز ما بر ارائه راه حل های مناسب برای روانکاری و مدیریت حرارتی است. هدف ما حمایت از پیشرفت و توسعه است. اعتماد، کارایی و پایداری را به دست آورید. به این ترتیب، ما همچنین کسب و کار را متحول می کنیم. “ما نه تنها یک تامین کننده پیشرو جهانی روان کننده های مدرن هستیم، بلکه همچنان به تکامل خود ادامه می دهیم تا محصولاتی را ارائه دهیم که نیازهای آینده را برآورده کنند.”

روی محصولات گران قیمت سرمایه گذاری کنید

رهبری طولانی مدت شل به دلیل سرمایه گذاری مداوم آن در محصولات متمایز و متمایز است. برندهای معروفی مانند روغن موتور شل هلیکس، روغن موتور سیکلت شل Advanc، محصولات کامیون شل ریمولا و روغن های صنایع سنگین Shell Telus و Jadus به انتخاب اول در بسیاری از بازارهای مهم تبدیل شده اند.

شل یکی از اولین شرکت هایی بود که طیف وسیعی از روان کننده های خودروهای الکتریکی یا مایعات الکترونیکی را در سال 2019 راه اندازی کرد و کارایی، ایمنی و پایداری پیشرانه خودروهای الکتریکی را در سطح بین المللی افزایش داد.

فراتر از خودروهای برقی شل کسب و کار خود را به تولید مبردها گسترش داده است. بنابراین می توان گفت که این شرکت مرزهای عملکرد و پایداری را در صنعت روانکاری گسترش داده است.

راه حل های زیست محیطی

همراستایی با اهداف شل برای تبدیل شدن به یک شرکت انرژی محور با انتشار کربن صفر تا سال 2050 در میان تمامی بازیگران صنعت روانکار، نقش مهمی در ارائه راه حل های پایدارتر ایفا می کند.
این تلاش ها شامل توسعه بسته بندی های پایدار و قابل استفاده مجدد و طیف وسیعی از محصولات زیست تخریب پذیر است که به مشتریان کمک می کند تا ردپای کربن خود را کاهش دهند. با نگاه به آینده، شل بر حفظ موقعیت خود در بازار با ماندن در مسیر نوآوری و انطباق با نیازهای رو به رشد بازار روان کننده ها متمرکز است. استراتژی این شرکت نه تنها پیشرفت در بازار امروز، بلکه شکل دادن به آینده صنعت روان کننده ها و راه حل های مبتنی بر سیال صنعتی است.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/247579/%D8%B4%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D9%82%D9%84%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B3

توسط ساندرو موناری

ساندرو موناری