بهترین لیفتراک های بازار ایران و جهان: برندهایی که باید بشناسید!

از این روزها در بازار لیفتراکرونق خوبی وجود داشته است. آشنایی با برندهای مختلف لیفتراک موجود در ایران بسیار مهم و حیاتی شده است. شناخت سازندگان لیفتراک و ویژگی های هر یک از محصولات آنها به شما کمک می کند تا لیفتراک مورد نیاز خود را تهیه کنید.

در زیر برندهای ایرانی و خارجی از این نوع آورده شده است ماشین آلات صنعتی و تجهیزات ذخیره سازی ما پرداخت می کنیم:

بهترین برندهای تولید کننده لیفتراک ایرانی و خارجی

برندهای خارجی تولید کننده لیفتراک

در بین شرکت های تولید کننده لیفتراک نام های آشنا و معروف زیادی می شنویم. بیایید نگاه دقیق تری به هر یک از این شرکت ها بیندازیم و آنها را بررسی کنیم تا بیشترین سهم را از بازار لیفتراک داشته باشیم.

1. تویوتا

این شرکت ژاپنی انواع خودروها و وسایل نقلیه حتی خودروهای صنعتی را تولید می کند. این کشور بیشترین سهم را در بازار لیفتراک دارد. طبق آمار منتشر شده در سال 2021، این شرکت ژاپنی توانسته بیش از 28 درصد از بازار جهانی لیفتراک را در اختیار بگیرد.

قیمت لیفتراک تویوتا به طور متوسط ​​30000 دلار است. اما به دلیل عوارض گمرکی و … این لیفتراک ها در ایران با قیمت های بسیار بالا و بالاتر از قیمت جهانی به فروش می رسند.

لیفتراک تویوتا

2. کیون

کیون یک تولید کننده لیفتراک آلمانی است که دفتر مرکزی آن در فرانکفورت قرار دارد.این شرکت چند ملیتی تقریباً 14 درصد از بازار لیفتراک را در اختیار دارد. پس از تویوتا در جایگاه دوم قرار دارد.

این گروه متشکل از شش شرکت پیشرو در زمینه لیفتراک و ماشین آلات انبار است: OM، Fenvick، Baoli، STILL، Linde و Voltas. Caion Baoli با ارائه محصولات و خدمات بسیار عالی در زمینه لیفتراک و ماشین آلات انبار به عنوان نامی مطرح و مشهور در اروپا و جهان شناخته می شود.

3. کاترپیلار

کاترپیلار به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان ماشین آلات سنگین و لیفتراک در جهان شناخته می شود. این برند آمریکایی با سابقه طولانی در صنعت محصولات با کیفیت بالا و عملکرد قابل اعتماد ارائه می دهد.

4. هستر

Hester همچنین تولید کننده پیشرو در لیفتراک های صنعتی است. این برند آمریکایی با سابقه طولانی در تولید لیفتراک، محصولات متنوع و پیشرفته مورد استفاده در صنایع مختلف را ارائه می دهد.

5. کوماتسو

کاماتسو یکی از پیشروترین تولید کنندگان ماشین آلات سنگین و لیفتراک در جهان است. این برند ژاپنی با سابقه طولانی محصولات متنوعی را ارائه می دهد که به دلیل کیفیت بالا و عملکرد مطلوب شناخته شده اند.

این شرکت 25 کارخانه در سراسر جهان دارد و بعد از کاترپیلار دومین تولید کننده لیفتراک است. از نظر وسعت و اندازه است.

لیفتراک کوماتسو

6. شینچای

Zhejiang Xinchai یک شرکت مشهور در چین برای تولید موتورهای دیزلی چند سیلندر و همچنین یک شرکت با فناوری پیشرفته در سطح دولتی است. این شرکت نقش پیشرو در اشتراک بازار لیفتراک های تناژ کوچک و متوسط، تراکتورهای متوسط، دروگر، بیل مکانیکی، جرثقیل، ست ژنراتور و … را ایفا می کند. تولید و فروش سالانه آن بیش از 300000 دستگاه است. تاکنون بیش از 3000000 مجموعه موتور xinchai در بازار وجود دارد. XINCHAI بیش از 50 سال است که در تولید موتور مشغول است.

تا این قسمت از مقاله با 6 برند تولید کننده لیفتراک خارجی آشنا شدیم. برخی از این برندها در ایران یافت نمی شوند و به دلیل تحریم های فعلی وارد کشور نمی شوند. بزرگترین مشکل در خرید لیفتراک خارجی قیمت آن است.

صنایع مختلف همواره به دنبال تجهیزات با کیفیت و استاندارد با قیمت مناسب هستند. این اجتناب ناپذیر است که بسیاری از مدیران صنعتی ترجیح می دهند از لیفتراک ایرانی استفاده کنند.

عدم حضور نمایندگان شرکت های خارجی، خدمات پس از فروش نامناسب، گرانی لیفتراک و سایر شرایط از دلایل منطقی عدم خرید لیفتراک خارجی است.

حال بیایید نگاهی به برندهای مطرح ایرانی تولید کننده لیفتراک بیندازیم.

برندهای ایرانی تولید کننده لیفتراک

خرید لیفتراک ایرانی انتخابی هوشمندانه است به شرط اینکه با بهترین شرکت ها در این زمینه آشنا شوید و یکی از مهمترین ویژگی های این شرکت ها خدمات پس از فروش آنهاست که بستری مطمئن برای خرید و فروش لیفتراک محسوب می شود. .

در زیر به 3 برند فعال لیفتراک که دارای سابقه و سابقه معتبر در ایران هستند می پردازیم.

1. آرکاگام شرق

یکی از بهترین شرکت های تولیدی لیفتراک در ایران شرکت ارجم شرق می باشد. این شرکت که به عنوان بزرگترین شرکت لیفتراک شرق کشور نیز شناخته می شود در شهر مشهد قرار دارد.

یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت می باشد آرکاژم لیفتراک 3 تن نقل قول. دلیل فروش بالای این محصول استفاده از موتور معروف و قابل اعتماد برند چینی XINCHAI می باشد که در ساخت آن از تکنولوژی آمریکایی استفاده شده است. همچنین از یک موتور نیسان K25 لیفتراک دوگانه سوز Arca استفاده می کند

شهرت آرکاگم بیشتر به دلیل گارانتی، خدمات پس از فروش، استفاده از تکنولوژی روز و قیمت منصفانه آن است.

کلیه لیفتراک های آرکا جم دارای 3000 ساعت گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

یکی دیگر از مزایای این شرکت ایرانی وجود بیش از 20 نمایندگی فعال در سراسر ایران است و به همین دلیل است خرید انواع لیفتراک برای بسیاری از صنایع بزرگ و کوچک به اولویت اول تبدیل شده است.

لیفتراک آرکاژم شرقی

2. KARA

یکی دیگر از برندهای تولید کننده لیفتراک در ایران کارا ماشین است. این شرکت تازه تاسیس در شهر صنعتی کاوه، شهر ساوه واقع شده است.

3. سپاهان

لیفتراک سپاهان را می توان از دیگر برندهای معروف ایرانی واقع در کنار ارکاجم و کارا نام برد. این شرکت تولید کننده انواع لیفتراک و یدک کش می باشد. شرکت لیفتراک سازی سپاهان واقع در اصفهان، شهر صنعتی مرشی خورت یکی از تولیدکنندگان لیفتراک، ماشین آلات صنعتی و ماشین آلات انبارداری در ایران می باشد..

نتیجه

در این مقاله با برندهای معروف خارجی و ایرانی آشنا شدیم. در بین لیفتراک های خارجی، تویوتا، کاترپیلار، کوماتسو، هایستر و کیون از محبوب ترین تولیدکنندگان لیفتراک هستند.

همچنین با توجه به حقوق گمرکی و نرخ ارز، با برخی شرکت های ایرانی آشنا شدیم که می توانند جایگزین رقبای خارجی خود شوند. در همین حال، شرکت آرکاژم لیفتراک تولید می کرد لیفتراک کارا و سپاهان از جمله شرکت های فعال در صنعت لیفتراک در ایران هستند.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/245990/%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%84%DB%8C%D9%81%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9-%D9%87%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%AF

توسط ساندرو موناری

ساندرو موناری