ارائه اپلیکیشن موبایل برای مشتریان گروه سایپا

اپلیکیشن موبایل سایپا یکی از مهم ترین کانال های ارتباطی با مشتریان گروه خودروسازی سایپا است که در سال 1400 هجری شمسی با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان راه اندازی شد.

مشتریان از طریق این اپلیکیشن به راحتی می توانند خدمات مورد نیاز خود را بدون محدودیت زمانی و مکانی و بدون مراجعه حضوری از گروه سایپا دریافت کنند.

از جمله پرکاربردترین امکانات و امکانات اپلیکیشن موبایل مشتریان گروه خودروسازی سایپا می توان به بخش های معرفی محصول (اطلاعات کامل مشخصات فنی، دفترچه راهنما، کاتالوگ و عکس)، امکان مشاهده وضعیت ثبت نام، نوبت دهی آنلاین، درخواست کمک خودرو، استعلام مدارک، ثبت نام مشتری اشاره کرد. سفارشات و پیگیری سوابق مشتریان بیمه، بررسی بخشنامه ها، شرایط فروش و قیمت محصولات.

لازم به ذکر است مشتریان و علاقمندان به استفاده از اپلیکیشن موبایل سایپا می توانند از طریق سایت www.saipacorp.com این اپلیکیشن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنند.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/245915/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%BE%D8%A7

توسط ساندرو موناری

ساندرو موناری