WMWL میزبان بزرگترین لیگ فوتبال مصرف کننده در کشور بود

WMWL میزبان بزرگترین لیگ فوتبال مصرف کننده در کشور بود

جشنواره فوتبال مشتریان MVM با حضور 32 تیم از 22 شهر کشور در اواسط تابستان آغاز شد. دو تیم از مشتریان شهرهای قائم شهر و برازجان وارد دیدار نهایی شدند. در دیدار فینال که روز جمعه 2 آذرماه با حضور مدیران ارشد باشگاه مادریم خودرو برگزار شد، نماینده اسماعیلی برازجان توانست با نتیجه 3 بر 1 به مقام قهرمانی دست یابد.

این دیدار با گزارش زنده یاد عباس گان خبرنگار خوب کشورمان و همچنین حضور ستارگان فوتبال و داورانی چون محمد فنی، هادی شکوری و مهدی پاشایی در کنار ایمان علمی مدیرعامل باشگاه استقلال همراه بود. و کریم مقدم، نایب رئیس کنفدراسیون مینی فوتبال آسیا.

از مستطیل سبز تا پیوند بین مشتریان

فوتبال همیشه چیزی بیش از یک بازی بوده است. یک زبان مشترک می تواند افراد را از مکان های مختلف به هم متصل کند. اما زمانی که این بازی محبوب به بستری برای تقویت روابط و ایجاد همبستگی در بزرگترین خانواده مشتریان در بین شرکت های خودروسازی خصوصی تبدیل می شود، معنای جدید و عمیق تری به خود می گیرد.

مسابقات فوتبال که به تازگی به پایان رسیده بود، در ظاهر، یک مسابقه ورزشی بود، اما هدف اصلی آن چیز دیگری بود: تقویت روابط بین شرکت و مشتریانش و نشان دادن این واقعیت که هر مشتری بخشی از یک شرکت بزرگ و ارزشمند است. . خانواده

WMWL میزبان بزرگترین لیگ فوتبال مصرف کننده در کشور بود

این مسابقات شامل تیم هایی از مشتریان برند است و این فرصت را برای افراد فراهم کرده است تا نه تنها در مستطیل سبز به رقابت بپردازند، بلکه داستان ها و تجربیات خود را نیز به اشتراک بگذارند. رقابت پر از لحظات هیجان انگیز، گل های زیبا و شادی بی پایان بود، اما شاید ارزشمندترین دستاورد احساسی بود که در بین مشتریان ایجاد کرد: احساس تعلق به جامعه بزرگتر.

مشتریانی که قبلاً ممکن بود فقط از طریق محصول با برند ارتباط داشته باشند، اکنون خود را بخشی از بزرگترین خانواده مشتریان در کشور می دانند. خانواده ای که بر پایه اعتماد، احترام و همکاری بنا شده است.

بزرگترین خانواده مشتریان در بین شرکت های خصوصی خودرو

یکی از جنبه های منحصر به فرد این مسابقات، جمع آوری مشتریان از نقاط مختلف کشور بود. هر تیم نماینده بخشی از این خانواده بزرگ بود و این تنوع جغرافیایی و فرهنگی این تجربه را تشدید کرد. این احساس همبستگی نه تنها برای شرکت کنندگان، بلکه برای مدیران خودرو نیز دستاورد بزرگی است. زیرا این ارتباطات نشان دهنده اعتمادی است که در طول زمان ایجاد شده و اکنون یک سرمایه اجتماعی ارزشمند است.

WMWL میزبان بزرگترین لیگ فوتبال مصرف کننده در کشور بود

آغاز یک راه ارزشمند

اگرچه این تورنمنت به پایان رسیده است اما اثرات آن تا مدت ها باقی خواهد ماند. شرکت‌کنندگانی که با خاطرات خوش به خانه بازگشتند، اکنون بخشی از داستان برند شما هستند و این تجربه را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. شاید این قهرمانی تمام شده باشد، اما داستان همبستگی و پیوندی که در آن شکل گرفته بود ادامه دارد. باشگاه مشتریان ام وی ام در ادامه فعالیت خود تلاش می کند تا رویدادهای مفرح و جذابی را برای ام وی ام تدارک ببیند تا به خانواده مشتریان خود نزدیک شود و خاطرات زیبایی را در ذهن آنها ثبت کند.

WMWL میزبان بزرگترین لیگ فوتبال مصرف کننده در کشور بود

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/252305/WMWL-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%84%DB%8C%DA%AF-%D9%81%D9%88%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AF

توسط ساندرو موناری

ساندرو موناری