خرید خودرو 800 میلیونی – کاماپرس

اکثر فروشندگان ناشناخته خودروهای دست دوم خارجی به مشتریان خود اطمینان می‌دهند که اتومبیلی که می‌خواهند بفروشند کاملا سالم و بدون نقص است، به همین دلیل هیچ گونه گارانتی ارائه نمی‌دهند. اما در بیشتر مواقع خودرو خریداری شده نقص پیدا کرده و دچار مشکل می‌شود.

به گزارش کاماپرس، افرای که خواهان خرید خودرو های خارجی هستند با توجه به تداوم تحریم‌ها و بالا رفتن قیمت دلار، کار دشوارتری دارند. زیرا خودروهای خارجی موجود در بازار تولید سال‌های قبل از تحریم هستند و با هر رشد قیمتی دلار، نرخ آن‌ها نیز به روزرسانی می‌شود. این روزها بازار خودروهای چینی و داخلی داغ است که با پرداخت مبلغ 800 میلیون تومان می‌توان خیلی از موارد این نوع اتومبیل‌ها را خریداری کرد.

چرا برخی مردم به خرید خودروهای خارجی تمایل دارند؟

وبسایت سوییچ از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 18 و پنجشنبه‌ها از ساعت 10 تا 15 به کاربران خدمات ارائه می‌دهد و پاسخگوی سوالات آنان است.

برای دسترسی سریع‌تر:




منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn65443155/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C

هم اکنون 2 هزار و 139 خودرو در نمایشگاه سوییچ وجود دارد و بالغ بر 18 هزار و 153 اتومبیل نیز توسط کارشناسان باتجربه این مجموعه کارشناسی شده‌اند. تاکنون 62 هزار و 618 درخواست خرید و فروش در وبسایت سوییچ ثبت شده است.

برخی مردم معتقدند خودروهای خارجی کیفیت بهتری داشته و به پای اتومبیل‌های تولید داخل نمی‌رسند. زیرا خودروهای خارجی امکانات رفاهی بهتر، شتاب و چالاکی بالاتر، سواری مناسب و عملکرد مساعدی دارند. بعضی افراد به منظور امنیت بیشتر خودروهای خارجی، طالب این مدل اتومبیل‌ها هستند. بیشتر خودروها تولید برندهای شناخته شده خارجی دارای انواع گواهی کنترل کیفیت هستند و مصرف سوخت بهینه دارند. ضمن اینکه کمترین آلودگی را به محیط زیست منتقل می‌کنند. معمولا این قبیل مسائل در خودروهای چینی و دیگر اتومبیل‌های میان رده کمتر دیده می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : سوییچ

سایت سوییچ یک منبع معتبر برای کسب اطلاعات درباره انواع خودروهای دست دوم خارجی است. افراد با چند کلیک و مراجعه به این وبسایت به راحتی امکان بازدید از انواع خودروها و آگاهی از شرایط خرید و فروش آن‌ها را دارند. متقاضیان خودروهای خارجی می‌توانند به نمایشگاه آنلاین سوییچ مراجعه کرده و در آنجا قیمت خودروهای مختلف را مشاهده کنند.

به همین خاطر است که همواره به متقاضیان خرید خودروهای خارجی دست دوم توصیه می‌شود به سایت‌ها یا فروشندگان باتجربه و باسابقه این حوزه مراجعه شود.

برخی خدمات سوییچ

قیمت خودرو همواره به دلیل رشد پیاپی نرخ دلار و تناوب وضعیت اقتصادی مدام در حال به روزرسانی است. به همین دلیل همواره راهنماهای خرید خودروها به روزرسانی و دامنه خرید اتومبیل‌ها با بودجه 800 میلیونی کمتر شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

سایت سوییچ دارای ویژگی‌هایی اعم از شفافیت در خرید و فروش خودرو و همراهی مشتریان از زمان ثبت درخواست تا تحویل خودرو، مشاوره خرید، فروش و حتی تعویض پلاک است.

به تمامی دلایل ذکر شده افراد خرید خودرو خارجی دست دوم را به اتومبیل‌های داخلی ترجیح می‌دهند. در صورتی که فردی 800 میلیون تومان بودجه برای خرید خودرو خارجی مناسب در نظر گرفته باشد، انتخاب‌های محدودی خواهد داشت. با این مقدار پول امکان خرید برخی مدل‌های میان رده برندهای برتر بازار مثل هیوندای و رنو وجود دارد. افرادی که 800 میلیون تومان برای خرید خودرو کنار گذاشته‌اند می‌توانند خودروهای زیر را خریداری کنند.

توسط ساندرو موناری

ساندرو موناری