83 دستگاه از محصولات تجاری «بهمن» وارد اداره پست شد

معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت پست در حاشیه این مراسم گفت: پس از همکاری گروه بهمن با شرکت ملی پست از یکی از بزرگترین ناوگان پستی رونمایی شد که در این رونمایی از کامیون اینرودز، یک دستگاه 19 کامیون – تنی و یک کامیون 8.5 تنی به ناوگان این شرکت اضافه شد.» پست ملی.

محمود لای در خصوص تعامل این خودروساز با شرکت ملی پست افزود: هدیه گروه بهمن به شرکت ملی پست تمدید گارانتی تعهدات آن به مدت یک سال است و اکنون کامیون های این شرکت شامل سه سال یا سه سال است. دویست سال گارانتی و پنجاه هزار کیلومتر گارانتی. امیدواریم این تعهدات گسترش یابد تا بتوانیم از بقیه محصولات گروه بهمن نیز استفاده کنیم.

لیایی در پاسخ به این سوال که Inroads چه ویژگی ای دارد که مورد توجه کارشناسان شرکت ملی پست قرار گرفته است، گفت: شرکت ملی پست تمامی وانت های تولید شده در کشور را بررسی کرد و در نهایت در جمع بندی ها، ون Inroads توانست بهترین بررسی ها را دریافت کند.تکالیف؛ Van Inroads بود «این یک وسیله نقلیه باری سه در است که سرعت عملیات پستچی ها و دسترسی آنها به نامه را تسهیل می کند. این ویژگی باعث افزایش سرعت و کاهش هزینه های ارائه خدمات می شود. ”

وی در خصوص اضافه شدن 83 دستگاه کامیون 8.5 تنی Inroads، Empower BD300 و Force به این شبکه گفت: با این کار سرعت خدمات رسانی به شهرستان های مرزی و محروم افزایش می یابد و از این پس برخی مراکز که فاقد امکانات بودند. مستقیم زیپ لاین، و اکنون آنها زیپ لاین بدون توقف دارند.

لیایی در این خصوص گفت: گروه بهمن با همکاری، محصولات خود را متناسب با نیاز شرکت ملی پست تطبیق داد.

معاون وزیر ارتباطات در این خصوص گفت: شرکت ملی پست با هدف نوسازی ناوگان پستی خود علاقمند به ظرفیت موتورسیکلت های تولیدی گروه بهمن است.

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ایران همچنین گفت: با اضافه شدن محصولات گروه بهمن به ناوگان شرکت ملی پست ایران، حدود 15 خط تبادل به شبکه و خدمات شرکت ملی پست اضافه شد. این شرکت با سرعت بیشتری در مناطق محروم و مرزی ایران اجرا خواهد شد.»

معاون شرکت ملی پست در پاسخ به سوالی: آیا تعامل شرکت ملی پست با گروه بهمن ادامه خواهد داشت، گفت: ناوگان شرکت ملی پست تقریباً 40 درصد فرسوده است و طبق قانون این خودروها باید فرسوده شوند. از مسیر عملیاتی حذف شده و از سوی دیگر شبکه حمل و نقل و حمل و نقل زمینی باید از جهت افزایش جابجایی محصولات توسعه یابد.

الاحمدی در این خصوص افزود: شرکت ملی پست آمادگی بهره‌برداری از ظرفیت‌های تولید داخلی برای نوسازی ناوگان را دارد. من باید بگویم؛ ناوگان پستی شامل خودروهای فرسوده باری است که خودروهای دیزلی بهمن می توانند به نوسازی این ناوگان کمک شایانی کنند.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/246371/%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AF-%DB%B8%DB%B3-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D9%85%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%BE%D8%B3%D8%AA

توسط ساندرو موناری

ساندرو موناری