پایش ویژه استعدادها و ظرفیت های نیروی انسانی در ایران خودرو

  مرادعباسی از پاسخ گویی به نیازهای آموزشی کارکنان و برنامه برآورده سازی الزامات مدیریت دانش براساس استاندارد ایزو 9001 خبر داد و گفت: دوره های آموزشی متنوعی براساس متدلوژی نیازسنجی آموزشی با تمرکز بر راه کارهای آموزشی شاغلان و بهره گیری از همکاری و مشارکت تیم خبرگان موضوعی، در پاسخ به نیاز آموزشی کارکنان طراحی و اجرا شده است.

  مرادعباسی از توسعه همکاری با شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه منابع انسانی و صنعت خودروسازی در سطح کشور خبر داد و گفت: هم سو با رویکردهای گروه صنعتی ایران خودرو در بهره مندی از توان شرکت های دانش بنیان، برای جذب نخبگان نیز از ظرفیت های این شرکت ها استفاده می شود.

انتهای پیام/
کلید واژه ها: منابع انسانی – ایران خودرو – نیروی انسانی – خودرو – منابع – محیط کار – ایران – بهبود – کنترل – کارکنان – آلاینده های هوا – ارتقای – محیط – تولید – شرایط – نیروی – سلامت – استراتژی – کسب و کار – حوزه – در ایران – بهره وری – علی اکبر – آلاینده – دستگاه – کارآمد – اولویت – آمادگی – افزایش – عملیات


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn64563087/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7-%D9%88-%D8%B8%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%86%DB%8C%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86

معاون توسعه منابع انسانی گروه صنعتی ایران خودرو، شناسایی توانمندی های مغفول در میان کارکنان را یکی از اقدامات صورت گرفته برای افزایش بهره وری عنوان کرد و گفت: برخی استعدادهای خفته در سطح گروه وجود داشته که در حال حاضر به دنبال شناسایی و بهره مندی از توانایی ها و ظرفیت های نخبگی آنان برای افزایش بهره وری منابع انسانی هستیم.

وی مدیریت طراحی مشاغل و شایستگی کارکنان را از جمله پروژه های عدالت محور در منابع انسانی عنوان کرد و گفت: تطابق شایستگی ها و توانمندی شاغلان با مشاغل موجود و ایجاد امکان تغییر شغل براساس دانش، مهارت و علاقه مندی فرد با هدف ارایه بالاترین بهره وری از دستاوردهای این طرح است.

معاون توسعه منابع انسانی ایران خودرو اعلام کرد: هم سویی با استراتژی های کسب و کار و عملیات موثر و کارآمد را به عنوان اولویت مهم و کلیدی در حوزه منابع انسانی ایران خودرو تعریف کرده ایم.

  مرادعباسی با اشاره به راهبرد مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در نخبه پروری و شناسایی نخبگان فعال در این مجموعه، گفت: رویکردهای متنوعی در این حوزه جاری شده که بر مبنای آن، از توان و ظرفیت های نخبگی در مسیر توسعه بهره برداری خواهد شد.

  وی گفت: شایسته سالاری و جذب افراد نخبه و با استعداد در گروه صنعتی ایران خودرو، ملاک اصلی اشتغال است که با تعریف پروژه های جدید توسعه و تولید مبتنی بر تقویت رویکرد خودکفایی و فعالیت در مشاغل مرتبط با رشته های تحصیلی افراد انجام می پذیرد.

  مرادعباسی جذب و جایگزینی افراد نخبه و کارآمد با بازنشستگان مجموعه را یکی از رویکردهای مهم ایران خودرو در افزایش بهره وری نیروی انسانی برشمرد و گفت: در این مسیر، بهره برداری حداکثری از ظرفیت شرکت های تابعه نیز در دستور کار قرار دارد.

  وی با بیان این که بهبود شرایط محیط کار از منظر ایمنی و کنترل عوامل زیان آور از دیگر رویکردهای مهم حوزه منابع انسانی است، افزود: کنترل ریسک فاکتورهای ارگونومی، اجرای طرح های متنوع برای ارتقای سطح سلامت کارکنان و کاهش و همچنین کنترل و بهبود آلاینده های هوا در سطح استانداردهای ملی برای ایجاد محیط امن کاری در این مجموعه دنبال می شود.

– اخبار شرکت ها؛  ایکوپرس”- علی اکبر مرادعباسی از آمادگی منابع انسانی برای افزایش تیراژ تولید در سال جاری و تحقق تولید 750 هزار دستگاه خودرو خبر داد و گفت: اهداف تعیین شده با تمرکز بر بهره وری نیروی انسانی و بهبود شرایط محیط کار و ارتقای سطح سلامت کارکنان محقق خواهد شد.

توسط ساندرو موناری

ساندرو موناری