قیمت، خرید و مشخصات درب صندوق عقب جک S5 وارداتی یدکی مارکت-پارس قطعه

لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. فروش آنلاین در شهر تهران و برخی از شهرهای پرجمعیت ایران اقدام به تحویل فوری سفارشات نموده است. برای استفاده از این بخش می بایست ایمیل یا شماره موبایل خود را از طریق ویرایش حساب کاربری خود واردکنید.

قیمت، خرید و مشخصات درب صندوق عقب جک S5 وارداتی یدکی مارکت-پارس قطعه

به پشتوانه 14 سال فعالیت مستمر و حرفه‌ای در بازارلوازم یدکی خودرودر ایران، تلاش می‌کنیم تا تجربه بسیار خوبی از خرید آنلاین لوازم یدکی در YadakMarket.com را برای شما ایجاد کنیم. درب عقب جک S5 به‌ صورت مستقیم از تولید کننده اصلی از کشور چین وارد ایران شده‌ است؛ پس می‌توان گفت دارای مرغوب ‌ترین کیفیت و متریال لازم است. فلز به کار گرفته شده برای ساخت این قطعه از نوع مشابه ساخت بدنه خودرو جک اس ۵ می‌باشد. این بخش یکی از قطعات مهم خارجی خودرو است و از آن جایی که درب هر خودرو تنها و فقط مناسب همان خودرو است، درب عقب جک S5 هم فقط مناسب همین خودرو است.

صندوق عقب خودرو که در انگلیسی با نام‌های trunk و یا boot شناخته می‌شود، محفظه‌ای است برای قرار دادن بار در داخل آن. برای حفاظت از محتویات داخل صندوق و همچنین به جهت تامین زیبایی خودرو، از یک درب برای آن استفاده می‌شود که در انگلیسی به tailgate معروف است. درب خودرو وسیله ایست فلزی وجزو دسته شاسی وبدنه خودرومی باشد.جهت رفت و امددروسیله نقلیه دستگیره درب رابازکرده وخارج ویاواردمیشویم. به دلیل نوسانات قیمت و محدودیت موجودی، امکان تغییر قیمت و عدم وجود کالا در لحظه سفارش وجود دارد. لطفا درخواست خود را ثبت نموده و منتظر تماس کارشناسان یدکی مارکت بمانید.

دینام جک S3 اصلی

درب صندوق عقب جک S5 درب صندوق عقب جک S5 از قطعات اصلی بدنه محسوب می شود؛ وظیفه درب صندوق عقب جک S5 حفاظت از محتویات داخل صندوق عقب و همچنین محافظت از محتویات داخل صندوق در هنگام تصادف یا حادثه است. جنس این محصول از آلیاژ با کیفیت می باشد که در برابر ضربه از لوازم داخل صندوق محافظت… درب عقب جک S5 در فروشگاه اینترنتی یدک مارکت با کیفیت اصلی و مناسب‌ترین قیمت عرضه شده است. شما می‌توانید پس از ثبت سفارش، این محصول را با ارسال خیلی سریع در مدت زمان کمتر از ۲۴ ساعت در تهران و ۷۲ ساعت در سایر شهرهای کشور تحویل بگیرید.

محصولات مرتبط

یک خودرو از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر یک وظیفه خاص خود را دارد. در صورت حذف هر قطعه، حتی اگر کم اهمیت، کل سیستم دچار مشکل شده و سرنشین خودرو را دچار مشکل می‌کند. درب صندوق عقب جک S5، یکی از قطعاتی است که توسط تن پارت وارد می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر این قطعه بپردازیم.

کارتل روغن جک S5

کلیه قطعات ارائه شده در این فروشگاه اصل بوده و دارای ضمانت معتبر می باشند. هوزینگ دیفرانسیل جک S5 هوزینگ دیفرانسیل یا کله گاوی جک S5 اصلی ترین وظیفه هوزینگ دیفرانسیل جک S5 و چرخ دنده داخل آن تعدیل یا تنظیم دور چرخ ها هنگام دور زدن یا حرکت در میدان ها می باشد. شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید. منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید. یک محرک برقی، بطور کلی شامل موتور الکتریکی، رله و میکروسویچ تشخیص وضعیت قفل می باشد. توسط زبانه مخصوص (۱) بطور دستی نسبت به باز نمودن قفل اقدام نمود.

  • در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد .
  • به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی درب عقب جک s5 گرافیک گفته می‌شود.
  • دلیل اصلی که باعث اقدام شما به تعویض درب عقب جک S5 می‌شود، تصادفات و آسیب‌های وارد شده به این قطعه است.
  • قطعه ارم جلو پنجره جک S5 از محصولات تولیدی جک موتور می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی نوین پارت به صورت فروش آنلاین ارائه می گردد.
  • وب سایت یدکی مارکت بزرگترین وب سایت فروش لوازم یدکی در ایران است که برای اولین بار امکان غرفه داری و ایجاد فروشگاه برای فروشندگان لوازم یدکی را فراهم کرده است.

در فروشگاه لوازم و قطعات یدکی ترودو، شما می توانید لوازم یدکی انواع خودرو را به صورت تلفنی یا آنلاین سفارش داده و در اسرع وقت در محل سکونت خود تحویل بگیرید. در فروشگاه لوازم و قطعات یدکی ترودو ، شما می توانید لوازم یدکی انواع خودروهای چینی را به صورت تلفنی یا آنلاین سفارش داده و در اسرع وقت در محل سکونت خود تحویل بگیرید. جناب آقای محمد امین سلطانی صاحب امتیاز نماد خودرو پارت، مجموعه تخصصی تهیه و توزیع قطعات یدکی خودروهای چینی دارای مجوز کسب از اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل سبک و سنگین شیراز …. فروشگاه اینترنتی فروش انلاین با در اختیار داشتن سهم عمده ای از بازار لوازم یدکی در ایران با تنوع بالا از لوازم خودرو های چینی در همراهی مشتریان در فرایند خرید لوازم یدکی خودرو و نهایت تلاش خود را مینماید. فعال کننده قفل برقی درب دستگاهی بسیار ساده و قابل فهم است. یک موتور کوچک الکتریکی یک سری از چرخدنده های خاردار را می‌چرخاند و به عنوان کاهنده عمل می‌کند.

توسط ساندرو موناری

ساندرو موناری