دیزل ژنراتور دائم کار و قیمت های مختلف آن

به همین منظور برای تعمیرات دستگاه ژنراتور گازی خود لازم است تا با کارشناس فنی مشورت داشته باشید. برای این کار با فروشگاه دشت نور تماس گرفته و از کارشناسان مجرب و فنی ما راهنمایی های لازم را کسب کنید. ژنراتورهای گازسوز می توانند یک پیشنهاد مناسب برای شما باشند، بهتر است بعد از مطالعه مقاله و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با فروشگاه شدت نور تماس بگیرید و از کارآمد بودن این دستگاه برای خود اطمینان پیدا کنید. دیزل ژنراتورها با هدف تولید برق برای جامعه مدرن ضروری و مهم هستند و کاربرد های متفاوتی در بسیاری از صنایع، مشاغل، سازمان ها و.. 1- سازندگان پیشرو و شناخته شده دیزل ژنراتور محصولات خود را به صورت منسجم و با مشخصات خاص تولید می کنند. در این صورت هرگونه افزایش قیمت دیزل ژنراتور ناشی از سفارش تعویض امکان پذیر نخواهد بود.

انرژی خورشیدی در ایران

این امر سبب گردیده که بازرگانان متعددی هرچند محدود شروع به وارد کردن دیزل کامینز از چین بنمایند. بدیهیست که قیمت و کیفیت این دیزل ها با توجه به نوع سفارش و درخواست خریدار میتواند بسیار متفاوت باشد. متاسفانه این امر سبب گشته که قیمت دیزل ژنراتور های کامینز تا حد زیادی وابسته به قیمت و کیفیت موتور و در نتیجه شخص وارد کننده آن محصول باشد. دستگاه های گازی نیز از قابلیت اتصال به لوله کشی گاز شهری برخوردار هستند و سوخت مصرفی آنها بسیار ارزان می باشد اما دستگاه ژنراتور گازی بسیار گران قیمت می باشد به گونه ای که قیمت آن حداقل 2 برابر گرانتر از مدل مشابه دیزل خود می باشد. ژنراتورهای استمفورد چین و ماکالته چین تحت کنترل کارخانه اصلی چین تولید می شوند اما از نظر قیمت حدود 5 تا 20 درصد کاهش می یابند.

این امر سبب می شود تا طول عمر ژنراتور دستگاه و همچنین برد AVR دستگاه دیزل ژنراتور به طور قابل ملاحظه افزایش یابد. در این مقاله اطلاعات بسیار مهمی در رابطه با ژنراتور گازی دائم کار مطالعه کردیم. قبل از خرید محصول مورد نظر خود اگر از مشاوره بهره مند شوید، می توانید انتخابی مطمئن و خریدی دقیقا مطابق با نیاز خود داشته باشید که البته برای شما مقرون به صرفه نیز خواهد بود. قیمت ژنراتور گازی تحت تاثیر عوامل متعددی از جمله امکانات و قطعاتی که در محصول به کار رفته اند و نوع برند دستگاه، تعیین می گردد. ظرفیت کل دیزل ژنراتور بر اساس تعداد و نوع مصرف کننده های جریان الکتریکی نصب شده بر روی مدار تعیین می گردد ظرفیت کل هرگز نباید با ظرفیت مجموع توان الکتریکی کلیه مصرف کنندگان موجود در مدار یکسان باشد. به طور کل مصرف کننده های موجود در مدار را می توان به دو گروه مصرف کننده قوی و ضعیف تقسیم بندی نمود .اولین قدم برای شناسایی ظرفیت مورد نیاز، تهیه فهرستی از قطعات تجهیزاتی است که برای آنها به توان ژنراتور نیاز دارید.

طرز کار دیزل ژنراتور دائم کار

برای خرید دیزل ژنراتور اضطرای در نواحی حساس چون بیمارستان و درمانگاه ها ، مراکز داده (دیتا سنتر) ، مرغداری ها …. با اطلاع از قیمت هر جزء از موارد ذکر شده می توان به قیمت دیزل ژنراتور پی برد. هنگامی که حداقل الزامات کدهای محلی و ملی را برآورده کردید، می توانید انتخاب کنید و انتخاب کنید که چه چیز دیگری را می خواهید با ژنراتور آماده به کار خود روشن کنید.

قیمت دیزلهایLovolدر مقایسه با قیمت دیزل های پرکینز در توانهای مشابه کمتر از نصف می باشد. برخی از صنعت گران و مالکان ساختمان های اداری همواره تلاش می کنند تا در زمان روشن بودن دیزل ژنراتور از قطعات دارای برد الکترونیکی حساس استفاده نکند. اما مشکل نوسان برق را می توان با انتخاب دقیق نوع ژنراتور، استفاده از تابلو برق دقیق، و سیستم های یک نواخت کننده جریان الکتریکی به خوبی بر طرف نمود. به طور کل هرچه سیستم دستگاه های برقی قدیمی تر باشد، سطح نوسان در مصرف برق آن دستگاه نیز بیشتر است. سازمان های کنترل کیفی و استاندارد به منظور تعیین کیفیت مصرف و افت نوسان الزامات متعددی را ارائه کرده اند که با توجه به آن می توان نوسان شبکه مصرف را کاهش داد.

هنگامی که از دیزل برای تولید برق استفاده می شود، یک کیلووات بر اساس ضریب بار ، میزان مشخصی خروجی تولید می کند که قیمت دیزل‌ژنراتور یک مگاواتی و ارزش آن را تعیین می نماید. باتوجه به کاربرد دیزل ژنراتور به عنوان منبع اصلی قدرت یک مجموعه و یا پشتیبان اضطراری آن، خدمات پس از فروش یکی از موارد بسیار مهم و حیاتی است. به عنوان مثال علیرغم کیفیت بسیار بالای ژنراتور هایلوری سومر، تنها به دلیل حضور کم رنگ آن در مقایسه باژنراتور استمفورددر بازار ایران و در نتیجه وجود پشتیبانی و خدمات ضعیف تر با استقبال کمتری از سوی سازندگاندیزل ژنراتورمواجه گردیده است.

  • علت اصلی این کار دسترسی به توان ظاهری بالاتر برای مقاصدی است که انرژی بیشتری خرید دیزل ژنراتور نیاز دارد.
  • حداقل فضای مورد نیاز برای دیزل ژنراتور به گونه ای تعیین می شود که دستگاه از انتهای شاسی در هر چهار سمت با دیوار و یا مانع حداقل یک متر فاصله داشته باشد.
  • می توان گفت بعد از موتور دیزل، مهمترین عامل تاثیرگذار در کیفیت و قیمت دیزل ژنراتور، قیمت ژنراتور است.
  • در ایران به دلیل نوسانات بالای نرخ ارز معمولا قیمت این مولدها با بالا و پایین آمدن نرخ دلار تغییر می کند.

دیزل ژنراتور دائم کار و قیمت های مختلف آن

یکی از علل اصلی سنکرون نمودن دستگاه دیزل با برق شهر جبران افت توان برق شهر می باشد. علت دیگر این است که در ساعات اوج مصرف هزینه استفاده از برق شهر به طور تساعدی بالا می رود و هزینه برق تولیدی توسط دستگاه دیزل ژنراتور به مراتب ارزان تر می باشد. لذا می توان با استفاده از قابلیت های کنترل این نوع تابلو برق بخشی از برق مصرفی ساعات اوج مصرف را از دیزل ژنراتور تامین نمود. تابلو برق های ATS – سنکرون عموما به برد کنترل دیپسی مدل ۸۶۶۰ و یا انواع مشابه مجهز هستند. موتورهای دیزل ولوو یکی از شرکت های شناخته شده که در حال حاضر انواع ژنراتورهای دیزلی و موتورهای دیزلی را با استفاده از جدیدترین دانش روز دنیا و در شرایط بسیار ایده آل طراحی و تولید می کند.

توسط ساندرو موناری

ساندرو موناری