دنا توربو اتومات 4 میلیون گران شد + جدول

از سوی دیگر با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» در بازار امروز ۳۹۹ میلیون قیمت خورد و رشد یک میلیونی داشت، اما «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای» در بازار ۴۰۶ میلیون تومان قیمت گذاری شد و در بازار با ثبات قیمت عرضه شد.

به گزارش اقتصادنیوز ؛ به گفته فعالان بازار خودرو قرعه کشی خودرو در هفته گذشته که زمینه ورود ۶ میلیون خودرو به بازار را فراهم کرد یکی از عمده دلایلی است که موجب شد تا بازار خودرو در رکود بیش از پیش فرو رود. از سوی دیگر چراغ سبز آمریکا به بسته برجامی  پیشنهادی اروپا نیز بربازار خودرو اثر گذار بوده است؛ هرچند این اقدام نتوانست نرخ دلار را تغییر دهد، اما این اقدام آمریکا توانست قیمت برخی از خودروها کنترل کند.

با این حال برخی خودروها نیز امروز رشد قیمت داشتند و رشد آنها به چهار میلیون تومان نیز رسید. در این خصوص می توان به «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد خودرویی که امروز با رشد ۴ میلیون تومانی، قیمت آن به ۵۰۹ میلیون رسید.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده سمند امروز هم ثبات قیمت داشت و هم با افت در بازار عرضه شد. با این شرایط «سمند LX» در بازار ۳۰۷ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت، اما «سمندLX با موتورEF7» با افت ۳ میلیونی ۳۵۲ میلیون تومان در بازار دست به دست شد و «سمند سورن پلاس» هم در بازار ۳۴۳ میلیون تومان قیمت خورد و افت ۳ میلیون را ثبت کرد.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که «دنا پلاس توربو اتومات» رشد چهار میلیونی قیمت داشت و در بازار ۵۰۹ میلیون تومان قیمت گذاری شد، از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «دنا معمولی» امروز افت یک میلیونی داشت و ۳۹۴ میلیون تومان قیمت خورد، اما «رانا پلاس» بدون تغییر در بازار ۳۰۳ میلیون دست به دست شد.

از سوی دیگر از سوی دیگر فعلان بازار خودرو بر این نکته تاکید می کنند که در حال حاضر بازار با کاهش تقاضا روبرو است که این امر موجب شده تا رکود بیش از پیش در این بازار حاکم شود.

قیمت محصولات ایران خودرو

ایران 11


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn64577209/%D8%AF%D9%86%D8%A7-%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A8%D9%88-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D8%AF-%D8%AC%D8%AF%D9%88%D9%84

توسط ساندرو موناری

ساندرو موناری