دستگیری یکی از متهمان باند کلاهبرداری میلیاردی در تهران

  سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت اخبار و دریافت شکایات متعدد و مشابه در خصوص کلاهبرداری شرکتی با عنوان فروش خودرو های صفر کیلومتر در غرب تهران رسیدگی به موضوع را تیمی از ماموران کلانتری تهرانسر بر عهده گرفتند.

  وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند افزود: تیم مجربی از ماموران پس از اخذ مجوز قضایی به مخفیگاه متهمان مراجعه و یکی از متهمان اصلی پرونده را در محل دستگیر و تعدادی از مدارک مربوط به این کلاهبرداری نیز در محل کشف شد.

یکی از متهمان باند کلاهبرداری خرید خودروهای صفر کیلومتر در غرب تهران بازداشت شد.

– ” متهم 38 ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و کلاهبرداری با عنوان فروش خودرو های صفر کیلومتر با همدستی چند نفر دیگر به نحوی که از برندگان خودرو های صفر کیلومتر حواله آن ها را خریداری و سپس به چند نفر می فروختند معترف و تا کنون 60 نفر از مال باختگان شناسایی و به کلانتری مراجعه کرده اند.

کلید واژه ها: صفر کیلومتر – کلاهبردار – کیلومتر – کلاهبرداری – خودرو – فروش خودرو – رییس پلیس پیشگیری تهران – تهران – متهم – کلاهبرداری میلیاردی – متهمان – غرب تهران – پلیس پیشگیری تهران – یکی از – برندگان – خریداری – دستگیری – شناسایی – تحقیقات – باند – فروش – خرید – پلیس پیشگیری – حواله – رییس پلیس – میلیاردی – دیگر – کلانتری – پیشگیری – بازداشت


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn65357190/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%AA%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D8%AF-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%87%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یکی از متهمان اصلی باند کلاهبردار فروش خودرو های صفر کیلومتر در غرب تهران خبر داد و گفت: تاکنون 60 نفر از مال باختگان شناسایی و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 4 هزار میلیارد ریال اعلام کردند.

  رییس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم 38 ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و کلاهبرداری با عنوان فروش خودرو های صفر کیلومتر با همدستی چند نفر دیگر به نحوی که از برندگان خودرو های صفر کیلومتر حواله آن ها را خریداری و سپس به چند نفر می فروختند معترف و تا کنون 60 نفر از مال باختگان شناسایی و به کلانتری مراجعه کرده اند.

  این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز درخواست دارم جهت خرید خودرو حتما از منابع معتبر اقدام نمایند تا در دام این سودجویان قرار نگیرند.

  سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کلاهبرداری صورت گرفته را 4 هزار میلیارد ریال اعلام کردند عنوان کرد: متهم به مرجع قضایی معرفی و تحقیقات بیشتر برای دستگیر سایر متهمان و شناسایی مال باختگان ادامه دامه دارد.

متهم 38 ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و کلاهبرداری با عنوان فروش خودرو های صفر کیلومتر با همدستی چند نفر دیگر به نحوی که از برندگان خودرو های صفر کیلومتر حواله آن ها را خریداری و سپس به چند نفر می فروختند معترف و تا کنون 60 نفر از مال باختگان شناسایی .

توسط ساندرو موناری

ساندرو موناری