خرید اقساطی خودرو | با گذر زمان و افزایش غیر قابل کنترل قیمت

اما ما به شما میگوییم که شما به راحتی میتوانید ماشین دار شوید، حتماً میپرسید چگونه؟ با ما تا آخر این مطلب همراه باشید.




­برای آگاهی دقیق تر از میزان پیش پرداخت و تعداد اقساط و میزان اقساط هر خودرو، از لینک زیر کمک بگیرید: خرید اقساط خودرو شرکت های خودرو سازی هر از چند گاهی پیشنهاد فروش اقساطی برخی از خودروهای خود را اعلام میکنند که این طرح (طرح خرید اقساطی) خودروها دارای دو اشکال بزرگ است: یکی از بزرگترین ایرادات طرح خرید اقساطی خودروها این است که این طرح فقط مختص خودروهای صفر است.

جوانانی که قصد داشتند برای بار اول ماشین خود را داشته باشند یا افرادی که قصد خرید ماشین بهتر را داشتند با افزایش ناگهانی قیمت ها به درهای بسته ی ناامیدی برخورد کردند.

با گذر زمان و افزایش غیر قابل کنترل قیمت خودروها بسیاری از افراد از خرید خودروهای دلخواه خود محروم شدند.


همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.



منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn65469177/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%82%D8%B3%D8%A7%D8%B7%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88

از دیگر اشکالات این طرح میتوان به سود بالای خرید اقساطی خودروها اشاره کرد.

همانطور که میدانید خرید اقساطی خودروها دارای شرایطی است که لازم است شما به عنوان خریدار از تمام آن شرایط مطلع باشید و شما باید با توجه ب


آخرین اخبار سرویس:



خرید اقساطی خودرو

خرید اقساطی خودرو



در شرایطی که شما بودجه خرید خودرو را ندارید خرید اقساطی خودرو میتواند پیشنهادی ویژه برای شما باشد در ادامه این مطلب ما بررسی شرایط خرید اقساطی خودرو خواهیم پرداخت.

توسط ساندرو موناری

ساندرو موناری