تفاوت واردات کامیون دست دوم با خودروی دست دوم

این مشکل به خودی خود منجر به خدمات پس از فروش بهتر و مناسب تری برای مدل های تجاری می شود.

این در حالی است که بیشتر کامیون های مستعمل برای حمل کالا به کشورهای خارجی استفاده می شود و به همین دلیل خدمات آنها به مالکان و رانندگان کشورهایی مانند ترکیه، ارمنستان، گرجستان و یا حتی اروپایی ارائه می شود. کشورها. این در حالی است که چنین مواردی در مورد خودروهای سواری فرسوده صدق نمی کند.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/247152/%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D9%85

توسط ساندرو موناری

ساندرو موناری