تسلا مشتری مدار شد | شرکت خودروسازی تسلا در وب سایت خود اعلام

تسلا ماه گذشته قیمت خودروهای مدل 3 و مدل Y خود را در چین کاهش داده بود تا فروش خود را افزایش دهد.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داده های بانک بین المللی بازرگانان چین (CMBI) نشان می دهد در زمانی که خودروسازان و سرمایه گذاران برای رکود در بزرگ ترین بازار خودروی جهان آماده شدند، خودروساز آمریکایی در ماه اکتبر با سریع ترین سرعت خود به موجودی خودروهای الکتریکی خود در شانگهای اضافه کرد.


همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.



منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn65662421/%D8%AA%D8%B3%D9%84%D8%A7-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%D8%AF

انتهای پیام


آخرین اخبار سرویس:



تسلا مشتری مدار شد

تسلا مشتری مدار شد





چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 10:152022-11-16اقتصادي


شرکت خودروسازی تسلا در وب سایت خود اعلام کرد زمان انتظار تحویل برای تمام خودروهای مدل 3 و مدل Y را به حداقل یک هفته کاهش داده است.

بر اساس گزارش رویترز، هفته گذشته، این شرکت برای خریدارانی که این ماه تحویل می گیرند و از یکی از شرکای تسلا بیمه می خرند، تخفیف اضافی ارائه کرد.

توسط ساندرو موناری

ساندرو موناری