تسلا رکورددار شد | شین هوا گزارش کرد که شرکت خودروسازی تسلا




شین هوا گزارش کرد که شرکت خودروسازی تسلا در ماه نوامبر صدهزار و 291 خودروی الکتریکی ساخت چین تحویل داد که بالاترین فروش ماهانه از زمان افتتاح کارخانه آن در شانگهای در اواخر سال 2020 است.

بر اساس گزارش رویترز، داده های بانک بین المللی بازرگانان چین نشان می دهد که بی وای دی پرفروش ترین برند خودرو در چین در چهار هفته اول نوامبر بوده و عملکردی بهتر از برند فولکس واگن داشته است که نشان دهنده فشار بر برندهای قدیمی در بزرگ ترین بازار خودروی جهان است.

با این حال، بی وای دی با 229 هزار و 942 خودروی الکتریکی از جمله خودروهای پلاگین هیبریدی و خودروهای الکتریکی، سه برابر بیشتر از یک سال قبل و بیش از دو برابر تسلا در فروش تسلا در نوامبر چین، پیشتاز بود.


همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.



منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn65906088/%D8%AA%D8%B3%D9%84%D8%A7-%D8%B1%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%D8%AF

انتهای پیام


برچسب ها: خودرو – خودروی الکتریکی – الکتریکی – نوامبر


آخرین اخبار سرویس:



تسلا رکورددار شد

تسلا رکورددار شد



– به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از اینکه خودروساز آمریکایی تولید خود را در کارخانه شانگهای افزایش داد، قیمت مدل های پرفروش را کاهش داد و به خریداران چینی مشوق هایی ارائه کرد، این رقم نسبت به اکتبر 40 درصد و 89.

7 درصد بیشتر از یک سال قبل افزایش یافته است.

توسط ساندرو موناری

ساندرو موناری