تبریز به جای تولید خودرو تنها پیچ می ببندد | رییس انجمن خودرو

قراردادها کاملا به نفع خودروسازهاست و قطعات در موعد مقرر تحویل داده می شود ولی حق الزحمه بسیار دیر و با شرایط خاص به آنها بازگردانده می شود.

شرکت ایدم هم موتور آیسان را تولید کرد اما خط تولید آن را توقیف کردند.

پاشایی اضافه کرد: قراردادهای یکطرفه خودروسازان مرکز، کمر قطعه سازان را شکسته است.

وی ادامه داد: ما در تبریز توانایی زیادی داریم و گیربکس خودروی سورن را تولید کردیم و خط آماده بود و اما دو سال است که پلمب شده و گفتند باید به قزوین برود.

توسعه و تولید ثروت در استان در حال کاهش است محمد جعفر صالحی هم با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی بیشترین سرمایه گذار بخش خصوصی در کشور را داراست، تصریح کرد: در حال حاضر توسعه و تولید ثروت در استان در حال کاهش است و هر چقدر هم در این مورد سخن گفته ایم صدایمان به جایی نرسیده است.

اینجا صنایع مادر توانمندی وجود دارد و قطعه سازان در کنار کارخانه های ماشین سازی و تراکتورسازی می توانند از پس این امر برایند.

انتهای پیام/
کلید واژه ها: خودرو – آذربایجان – تولید – ایران خودرو – تولید خودرو – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس – تبریز – استان آذربایجان شرقی – ایران خودرو تبریز – خط تولید – صنایع – استان – آذربایجان شرقی – فعالان اقتصادی – خبرگزاری فارس – تراکتورسازی – ایران – قطعه سازان – ماشین سازی – صنایع مادر – سازی – خبرگزاری – توانمندی – کارخانه – اقتصادی – توانایی – فعالان – گیربکس – دو سال – گزارش


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn64528433/%D8%AA%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D9%87-%D8%AC%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%AA%D9%86%D9%87%D8%A7-%D9%BE%DB%8C%DA%86-%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D8%A8%D9%86%D8%AF%D8%AF

رییس انجمن خودرو و نیرو محرکه استان آذربایجان شرقی گفت: ایران خودروی آذربایجان را منتقل کنید یا مجوز کل خط تولید را بدهید – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رضا پاشایی  امشب در نشست  صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی با معاون صنایع عمومی وزارت صمت با نقد سیاست های مرکز در مورد استان اظهار کرد: تا کی قرار است خودروهای ایران خودرو تبریز با تریلی منتقل شده و ما تنها پیچ های آن را ببندیم.

اگر موافق تولید خودرو در استان نیستید هر جایی دوست دارید ببرید و یا اینکه اجازه ایجاد کل خط تولید به آذربایجان داده شود.

توسط ساندرو موناری

ساندرو موناری