بهترین تعمیرگاه گیربکس خودرو رنو در تهران

گیربکس را همه می شناسند و می دانند که یکی از مهم ترین و حیاتی ترین قطعات خودرو است. در عین حال فکر خرابی آن برابر با هزینه بالایی است زیرا هزینه تعمیر آن بالاست و هزینه تعویض و خرید گیربکس نو. بنابراین خدای ناکرده گیربکس خودرو خراب شود و نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. آیا می دانید چه چیزی باعث می شود گیربکس ماشین شما سریعتر خراب شود؟

گاهی مشاهده می شود که به دلیل بی اطلاعی راننده مشکلات کوچکی برای خودرو به وجود می آید که بی توجهی به آن ممکن است منجر به گیربکس شود. حال تصور کنید که خودروی خارجی دارید، این هزینه چندین برابر می شود، زیرا به دلیل تحریم ها، واردات قطعات اصلی گیربکس و یا واردات گیربکس اصلی خودروی شما با مشکلات زیادی همراه است.

در این مقاله می خواهیم تنها با دارندگان خودروهای رنو صحبت کنیم. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در انتخاب تعمیرگاه بسیار وسواس دارید و خدماتی که دریافت می کنید بسیار مهم است، این مقاله را از دست ندهید.

تعمیر و سرویس خودرو

یکی از اصول نگهداری خودرو، سرویس به موقع و تعمیر آن در سریع ترین زمان ممکن است. تا زمانی که مالک خودرو از خودرو استفاده می کند، اجتناب از اقدامات اولیه مانند سرویس به موقع و تعمیر عیوب جزئی غیرقابل انکار است. مراقبت مداوم از خودرو باعث می شود خودرویی جدید با عمر طولانی داشته باشید که تا زمان فروش مشکلی نداشته باشید.

همچنین باید بدانید که اگر امروز ایرادات جزئی را برطرف نکنید، باید چندین بار برای عیوب جدید هزینه کنید. مراجعه به تعمیرگاه تخصصی و سرویس معمولی خودرو در زمان معین نیز می تواند از بروز ایرادات جزئی جلوگیری کند. سرویس گیربکس در زمان های مشخص شده و فراهم آوردن شرایط لازم برای بهبود آن به گونه ای که مشکلی برای خودرو پیش نیاید.

بهترین تعمیرگاه گیربکس خودرو رنو در تهران

بهترین تعمیرگاه رنو در تهران کجاست؟

اول از همه یک تعمیرگاه خوب باید ماشین را به دقیق ترین شکل عیب یابی کند و این کار باید به صورت تخصصی و در کمترین زمان ممکن انجام شود. بسیاری از تعمیرگاه های حرفه ای برای عیب یابی از ابزارهای عیب یابی خودرو استفاده می کنند که ایراد خودرو را مشخص می کند و نیازی به بازکردن سایر قسمت های خودرو نیست.

قبل از مراجعه به هر تعمیرگاهی ابتدا اطلاعات لازم را کسب کرده و بهترین تعمیرگاه را برای خودرو خود انتخاب کنید زیرا تعمیرگاه های تخصصی نیز دارای گارانتی هستند و در صورت مواجه شدن با مشکل به راحتی و بدون هیچ هزینه ای می توانید آن را به موقع دریافت کنید. مشکل را حل کن. اگر خودروی رنو دارید و نیاز به تعمیرگاه تخصصی دارید به شما توصیه می کنیم این کار را انجام دهید رنو ایران او هست.

مشکلات رایج گیربکس اتوماتیک که باید آنها را جدی بگیرید

مشکلات هنگام تعویض دنده: اگر رنو شما از تعویض دنده امتناع کرد یا به سختی این کار را انجام داد، احتمالا مشکلی وجود دارد و باید مشکل را بررسی کنید. استفاده از روغن گیربکس اشتباه یا حجم کم روغن می تواند باعث این مشکل شود.

بهترین تعمیرگاه گیربکس خودرو رنو در تهران

گرم شدن بیش از حد گیربکس: کثیفی، سوختگی یا کمبود روغن در گیربکس می تواند باعث گرم شدن بیش از حد گیربکس شود. در صورت داغ شدن بیش از حد گیربکس سریعا به متخصص مراجعه کنید.

لیز خوردن یا سر خوردن گیربکس: یکی دیگر از مشکلات رایج گیربکس اتوماتیک، سر خوردن یا سر خوردن است. با وجود فشار دادن پدال گاز، شتاب خودرو افزایش نمی یابد. این باعث سایش سریع کلاچ می شود.

صدای داخل گیربکس اتوماتیک: صداهای زوزه ای که از گیربکس اتوماتیک شنیده می شودرادر نتیجه مقاومت در برابر خوردگیرایا سایر قسمت های چرخان گیربکسراهنگامی که خودرو با سرعت ثابت یا متغیر در حال حرکت است، ممکن است در داخل گیربکس صدا ایجاد شود.

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک رنو

خودروهای رنو عموما از کیفیت بالا و مصرف کم بهره می برندرابه عبارتی استفاده از قطعات فرانسوی مرغوب در این خودروها باعث می شود…راتا سال باشدرااز اورااز آن استفاده کنید اما به آن آسیب نرسانیدرادخالت نکنید با این حال، هر ماشینی بعد از چند سال دچار مشکل می شودرابهتر است قبل از بدتر شدن وضعیت، مشکل را برطرف کنید و آن را برطرف کنید. یکی از نگرانی هارابه عنوان مالک ساندرو امکان انتخاب تعمیرگاه مناسب گیربکس وجود دارد. برای تعمیر هر خودرو بهتر است به تعمیرگاه تخصصی آن مراجعه کنید. بنابراین ما به شما ارائه می دهیم کارگاه تعمیر و نگهداری تخصصی رنو او هست.

تعمیرگاه رنو ایران یکی از بزرگترین تعمیرگاه های رنو در تهران می باشد که در زمینه تعمیر کلیه گیربکس های دستی و اتوماتیک رنو تخصص دارد. این گروه از کارکنان متخصص و مشتری مدار در کوتاه ترین زمان مشکل را حل می کنند و تجربه خوبی را برای شما به ارمغان می آورند. شما می توانید در ساعات اداری با شماره های درج شده تماس بگیرید و یا به سوالات تخصصی خود پاسخ دهید.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/246110/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%87-%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D9%86%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

توسط ساندرو موناری

ساندرو موناری