بانک انتخاب اولین و تنها نماینده رسمی فینکا در ایران

وینکا این یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم جانبی خودرو در جهان است و در ایران به دلیل نمایشگر خودرو و دوربین خودروهایش شناخته شده است. همکاری بانک آپشن و فینکا به بیش از 25 سال قبل برمی گردد و بانک آپشن تنها شرکت مجاز وینکا در ایران است. این بدان معناست که سایر شرکت هایی که خود را به عنوان نماینده برند وینکا معرفی کرده اند، نه به طور رسمی نمایندگی وینکا را دریافت کرده اند و نه مورد تایید وینکا قرار گرفته اند. در واقع این فروشگاه ها تنها فروشنده محصولات فینکا هستند.

بانک انتخاب اولین و تنها نماینده رسمی فینکا در ایران

مزایای خرید مانیتور خودرو وینکا از بانک آپشن

همانطور که می دانید خرید کالا از نمایندگی رسمی برند مزایایی مانند قیمت مناسب، ضمانت اصالت کالا، گارانتی معتبر و رسمی و خدمات پس از فروش را برای شما به همراه دارد. در صورت خرید مانیتور خودرو از بانک آپشن، گارانتی رسمی وینکا از این شرکت دریافت خواهید کرد. همچنین می توانید مطمئن باشید که محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کرده اید. علاوه بر این مزایا، اگر محصول شما به هر دلیلی آسیب دید یا آسیب دید، می توانید از خدمات پس از فروش بانک آپشن استفاده کنید. جالب است بدانید بانک آپشن تعمیرات انواع صفحه نمایش در کشور را به صورت تخصصی انجام می دهد.

بانک انتخاب اولین و تنها نماینده رسمی فینکا در ایران

مرکز فروش صفحه نمایش فینکا در تهران (توزیع کننده رسمی فینکا، آپشن بانکی)

برند فینکا تنها یک نماینده در ایران و تهران دارد که همانطور که گفته شد انتخاب بانک است. جهت خرید حضوری محصولات از نماینده فینکا در تهران فقط به دفتر مرکزی آپشن بانک مراجعه کنید. متخصصان این شرکت پس از خرید محصول مورد نظر، محصول را بر روی خودروی شما نصب می کنند.

آدرس دفتر مرکزی بانک آپشن: ستارخان، شادمان، کوچی الهام، کوچی نگری، پلاک 17، پلاک 17

نمایندگی وینکا در شهرستانها (نمایندگی آنلاین وینکا، آپشن بانکی)

برای خرید محصولات فینکا در شهر و نصب صفحه نمایش فینکا در شهر کافی است از طریق سایت بانک آپشن سفارش خود را ثبت کرده و در قسمت توضیحات سفارش درخواست نصب محصول را ذکر کنید. بانک آپشن نمایندگی نصب محصولات خود را در 30 شهر ایران تاسیس کرده است و صفحه نمایش یا سایر محصولات وینکا در اسرع وقت نصب می شود.

فینکا از ابتدا تا کنون

بانک انتخاب اولین و تنها نماینده رسمی فینکا در ایران

یکی از بهترین تبلیغاتی که هر شرکت یا کسب و کاری می تواند به آن امیدوار باشد، تبلیغات دهان به دهان به مشتریان خود است. وینکا با استفاده از مواد اولیه و تجهیزات باکیفیت و استفاده از تکنولوژی و مهندسی مدرن و سطح بالا توانسته است محصولاتی با سطح کیفی بسیار بالا تولید کند. از طرفی برای اولین بودن در بازار سیستم های ویدئویی و لوازم جانبی خودرو، قیمت محصولات بسیار رقابتی در نظر گرفته شده است. بدیهی است که هر شرکتی که این دو ویژگی یعنی کیفیت بالا و قیمت مناسب را در محصولات خود لحاظ کند، تبلیغات دهان به دهان را برای مشتریان خود لحاظ خواهد کرد. به همین دلیل است که برند فینکا روز به روز محبوب تر می شود و خریداران محصولات این شرکت با معرفی این برند به دوستان و خانواده های خود باعث محبوبیت فینکا بیشتر از قبل می شوند. یکی از بهترین مکان ها برای خرید سیستم ویدیویی خودرو یا لوازم جانبی خودرو، برند محبوب وینکا است. اگر قصد خرید صفحه نمایش خودرو، بالش یا فرش ماشینی را دارید، حتما محصولات وینکا را بررسی کنید.

چرا FINCA نظارت می شود؟

بیش از پانزده سال پیش در سال 2006 در چین، برند معروف FINCA وارد دنیای سیستم های ویدئویی خودرو و لوازم جانبی خودرو شد. هدف این برند ایجاد تحولی چشمگیر در صنعت بود. مدیران این شرکت به خوبی می دانستند که برای رشد و جلب رضایت مشتریان خود باید «نوآوری»، «مسئولیت پذیری» و «ارتباط مؤثر و مشتری مدار» را سرلوحه کار خود قرار دهند. برند معتبر FINCA که در ابتدای کار خود چندان شناخته شده نبود، مراحل رشد را به سرعت طی کرد و توانست در مدت زمان بسیار کوتاهی مقام سوم فروش در چین را به خود اختصاص دهد و جایگاه برند خود را به خوبی تثبیت کند. بازار کشورش

در سال 2010، زمانی که این برند حساب کاربری در چین معروف و معروف شد، گواهینامه های جهانی خود مانند: ISO9001، CE، TS16949، FCC را فاش کرد. این اتفاق باعث شد تا این برند نه تنها در چین، بلکه در خارج از مرزهای چین نیز شناخته شود و اکنون در سال 2022، فینکا یکی از برندهای جهانی است و محصولات این شرکت در اکثر کشورها به فروش می رسد.

منبع: بانک گزینه

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/246011/%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9-%D8%A2%D9%BE%D8%B4%D9%86-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D8%AA%D9%86%D9%87%D8%A7-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%B1%D8%B3%D9%85%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D9%86%DA%A9%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86

توسط ساندرو موناری

ساندرو موناری