افزایش 30 درصدی قیمت خودرو در یکسال اخیر | عضو هیات علمی دانشکده

وی با اشاره به تورم 40 درصدی در بخش صنعت، خاطر نشان کرد: وزارت صمت امیدوار به واردات خودرو است اما شواهد حاکی از این مهم است که این واردات در نهایت منجر به کاهش قیمت ها نخواهد شد چراکه برای واردات خودرو حدود یک میلیارد دلار تخصیص داده اند که این همین موضوع درنهایت باعث افزایش قیمت دلار و افزایش قیمت خودرو خواهد شد.


برچسب ها: خودرو – واردات خودرو – واردات – دانشگاه علم و صنعت
آخرین اخبار سرویس:



افزایش 30 درصدی قیمت خودرو در یکسال اخیر

افزایش 30 درصدی قیمت خودرو در یکسال اخیر



– عضو هیات علمی دانشکده خودرو دانشگاه علم و صنعت خاطر نشان کرد: وزارت صمت امیدوار به واردات خودرو است اما شواهد حاکی از این مهم است که این واردات در نهایت منور به کاهش قیمت ها نخواهد شد چراکه برای واردات خودرو حدود یک میلیارد دلار تخصیص داده اند که این موضوع در نهایت باعث افزایش قیمت دلار و خودرو خواهد شد.


همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.



منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn65917776/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF%DB%8C-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D8%AE%DB%8C%D8%B1

امیرحسن کاکایی در گفت وگو با ایلنا، در پاسخ به این پرسش که به نظر شما افزایش قیمت خودرو تا کجا ادامه خواهد داشت؟ گفت: تورم قیمت خودرو تا به امروز نسبت به سال گذشته حدود 30 درصد افزایش پیدا کرده و به نظر می رسد که این افزایش قیمت تا 40 درصد دیگر هم جلو برود.

عضو هیات علمی دانشکده خودرو دانشگاه علم و صنعت خاطر نشان کرد: وزارت صمت امیدوار به واردات خودرو است اما شواهد حاکی از این مهم است که این واردات در نهایت منجر به کاهش قیمت ها نخواهد شد چراکه برای واردات خودرو حدود یک میلیارد دلار تخصیص داده اند که این موضوع .




توسط ساندرو موناری

ساندرو موناری