اجاره خودرو در دبی | یکتاپرس

سخن آخر

اجاره خودرو در دبی

شما می توانید ماشین مورد علاقه خود را با راننده و به مدت ۱۰ ساعت کرایه کنید. اجاره خودرو با راننده یکی از بهترین روش های رفت و آمد در دبی به شمار می آید. شما در این حالت دیگر نیازی به رعایت قوانین سرسخت راهنمایی رانندگی امارات نیستید و همچنین در صورتی که خسته راه هستید دیگر لازم به رانندگی نمی باشید.

در این شرکت خودروهای لوکس همچون موارد زیر موجود می باشد:

حداقل ۲۰ سال
کپی گواهی نامه بین المللی
کپی ویزا
کپی پاسپورت
پرداخت بیانه
پرداخت دیپوزیت (این مبلغ بر اساس نوع خودرو متفاوت است و بعد از ۲۵ روز کاری با مشخص شدن عدم خلافی خودرو، به حساب شما بازگردانده خواهد شد.)
قیمت اجاره خودرو در دبی

توجه نمایید هر کدام از موارد فوق دارای شرایط و امکانات متفاوتی است که توجه به آنها بسیار مهم و ضروری می باشد.

توجه نمایید که در این شرکت رزرو رایگان و بدون محدودیت می باشد و تا ۶ ماه آینده می توانید ماشین را اجاره کنید. در نظر داشته باشید هرچه سریعتر برای کرایه اقدام نمایید بهتر است زیرا ممکن است در زمان مورد نظر شما خودرو مورد علاقه شما در دسترس نباشد و شما مجبور به اجاره ماشین دیگری شوید.


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn65595418/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%A8%DB%8C

توجه نمایید که در زمان اجاره خودرو می بایست اطلاعات دقیق همچون روز، ساعت، مکان تحویل و عودت و مدت زمان اجاره را مشخص کنید. همچنین می توانید تجهیزات اضافه نظیر صندلی کودک، دوچرخه و … را درخواست دهید تا توسط شرکت تهیه و در اختیار شما قرار گیرد.

در نظر داشته باشید همانطور که گفته شد اتومبیل به مدت ۱۰ ساعت اجاره داده می شود به همین دلیل اگر کمتر از این زمان نیاز به اجاره داشته باشید می بایست هزینه ۱۰ ساعت را پرداخت کنید. در صورتی که نیاز به زمان بیشتری برای اجاره هستید کافیست با شرکت هماهنگی های لازم را انجام دهید و با پرداخت هزینه اضافه، خودرو را با راننده در اختیار داشته باشید.

در زیر به روش های کرایه ماشین در دبی می پردازیم.

برای کرایه ماشین در دبی می توانید هم از ایران و هم از دبی اقدام نمایید. انتخاب هر کدام به شما بستگی دارد ولی در نظر داشته باشید که قیمت اجاره خودرو در دبی از ایران بسیار بصرفه تر خواهد بود.

اجاره خودرو در دبی

اجاره خودرو در دبی

اجاره پاترول نیسان
اجاره بنز c۲۰۰
اجاره فورد موسانگ
اجاره رنجوور
همچنین شما می توانید خودروهای نظیر تویوتا رایز، سوزوکی بالنو، تویوتا یاریس را با قیمتی مناسبتر نسبت به مدل های فوق کرایه نمایید.

انتخاب روش اجاره با راننده یا بدون راننده
مدل انتخابی خودرو
مدت زمان اجاره
مسافت طی شده
شما بدون نگرانی با توجه به موارد فوق می توانید قیمت دقیق را با شرکت به نتیجه برسید.

شما برای اجاره خودرو با راننده می بایست از طریق واتساپ با همکاران مجموعه ارتباط بگیرید تا در زمان و مکان مشخص ماشین در اختیار شما قرار گیرد.

با سرچ ساده در گوگل می توانید شرکت های بسیاری را پیدا کرده و به رزرو انواع ماشین بپردازید. اتومبیل های موجود در شهر دبی جز خودروهای لوکس و لاکچری در دنیا می باشد که شما می توانید از هر برند و مدلی را انتخاب و کرایه کرده و تجربه گردش و بازدید در شهر دبی را با خودروی مورد علاقه خود داشته باشید.

به گزارش یکتاپرس دبی معروف به عروس خلیج فارس بزرگترین شهر کشور امارت متحد عربی است که در ۵۰ سال اخیر توانسته پیشرفت به سزایی داشته باشد که موجب افزایش گردشگران به این شهر شده است. سفر به این شهر جز محبوب ترین مقاصد افراد در سراسر جهان است که برای بازدید تمام مکان های این شهر بهترین روش اجاره خودرو در دبی می باشد.

اجاره فراری در دبی
بهترین و پر طرفدارترین خودرویی که در دبی مورد اجاره قرار می گیرد، فراری می باشد. با توجه به مواردی که گفته شد اجاره فراری در دبی بسیار ساده خواهد بود. فراری یک ماشینی پر قدرت و پر سرعت با طراحی زیبا می باشد که می توانید با کرایه آن تجربه زیبا و شگفت انگیزی را داشته باشید.

قیمت اجاره خودرو در دبی
برای دریافت اطلاعات و قیمت اجاره خودرو در دبی می بایست با شرکت های فعال در این زمینه ارتباط بگیرید. در حالت کلی قیمت کرایه ماشین در دبی بر اساس موارد زیر مشخص خواهد شد.

به منظور زیبا کردن سفر دبی خود می توانید خودروی مورد علاقه خود را به راحتی از شرکت بزرگ و معتبر سعادت رنت اجاره کنید. سعادت رنت آماده با دارا بودن چندین نمایندگی فعال در ایران، ترکیه و امارات ارائه خدمات با شرایط آسان و قیمتی ارزان به تمامی مشتریان خود می باشد. این مجموعه برای راحتی شما عزیزان نماینده ای فارسی زبان را در نظر گرفته است تا بتواند در همه حال شما را پشتیبانی کند.

ویژگی رانندگان خودروهای اجاره ای
مسلط به تمام قوانین راهنمایی رانندگی امارات
مسلط به زبان انگلیسی و عربی
مسلط به محل های گردشگری دبی
آشنایی کامل به مسیر و خیابان های دبی
شما به راحتی می توانید با راننده ارتباط برقرار کنید و در شهر دبی به گشت و گذار بپردازید.

پس از ارسال مدارک فوق، با تعیین کردن ساعت، تاریخ و محل، خودرو در اختیارتان قرار خواهد گرفت. در زمان تحویل خودرو، یک قرارداد که در دو نسخه با امضای شرکت تهیه شده است را باید مطالعه کرده و امضا نمایید همچنین بهتر است تا پایان مدت زمان اجاره نزد خود نگه داری کنید. در این قرارداد مدت زمان اجاره، محل و زمان تحویل و عودت، تجهیزات اضافه، مشخصات خودرو، تعداد راننده به طور کامل یادداشت شده است تا تمامی ابهامات برای اجاره کننده برطرف شود.

اجاره خودرو بدون راننده در دبی
در اجاره خودر بدون راننده شما می بایست تمام مسئولیت ها را برعهده گرفته و از خودرو به نحوه احسن مراقبت نمایید. در این روش شما می توانید به مدت ۲ روز با محدودیت ۲۵۰ کیلومتر در روز، خودرو را در اختیار داشته باشید و به مکان های گردشگری دبی بروید. مدارکی که برای کرایه ماشین مورد نیاز است در زیر اشاره می کنیم:

راننده موظف است در زمان و مکان مشخص شده توسط شما حضور داشته باشد. همچنین شما را در محل های مورد نظر که از قبل تعیین شده است همراهی می کند. هزینه خوراک راننده بر عهده شما خواهد بود.

روش های اجاره خودرو در دبی
برای اجاره خودرو در دبی دو روش وجود دارد که می توانید با توجه به وضعیت خود یکی را انتخاب نمایید.

برای کرایه ماشین با راننده شما دیگر نیاز به ارائه مدارکی نمی باشید، تمامی خسارات و مسئولیت ها (همچون تصادف، دزدی و…) بر عهده شرکت و راننده خواهد بود.

توجه نمایید در صورتی که برای اجاره نیاز به بیش از ۲ روز دارید می توانید با پرداخت هزینه مازاد ماشین را در اختیار نگه داری نمایید. همچنین در صورتی که کمتر از این زمان باشد شما باید هزینه ۲ روز را پرداخت کنید.

توسط ساندرو موناری

ساندرو موناری