چهارمین کنسرواتوار ایساکو راه اندازی شد

این گروه با همکاری اداره کل آموزش و پرورش ناحیه دو تهران و آکادمی شهدا سال تحصیلی گذشته را با پذیرش 18 دانش آموز در پایه دهم متوسطه تخصصی در زمینه خدمات پس از فروش خودروهای سبک آغاز کرد. در تعمیرگاه مرکزی شماره 1.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، در سال تحصیلی جاری (1402-1403) با همکاری آموزش و پرورش منطقه کهریزک و موسسه شهید گلشنی این رشته در کارگاه مرکزی تعمیرات آموزش داده شد. ایران خودرو شماره 6 واقع در بقرشهر با حضور مدیر سال آموزش فنی و وزارت آموزش و پرورش و معاونت مهندسی و برنامه ریزی ایساکو با پذیرش 22 دانشجو آغاز شد.

این دوره جهت تربیت نیروی متخصص در زمینه خدمات پس از فروش خودرو، آشنایی با دستگاه های عیب یابی، کار با ابزارهای خاص و فراگیری سایر مهارت های تخصصی و استخدام در نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو برنامه ریزی شده است.

هنرجویان این رشته در سال دهم، آموزش های مربوط به پذیرش، مامور ترخیص و انبار خودرو، سال یازدهم خدمات و نجات خودرو کلاس 2 و سال دوازدهم خدمات و امداد خودرو درجه 1 را گذرانده اند.

کارگاه های تعمیرات مرکزی ایران خودرو با تجهیزات پیشرفته تعمیرگاهی، فضای فیزیکی مناسب و ایستگاه های کاری کامل و استاندارد، بستر مناسبی را برای دانشجویان فراهم کرده است تا یادگیری تئوری خود را به تجربیات عملی تبدیل کرده و در محیط واقعی کاری تجربه کسب کنند. پس از اتمام تحصیلات به راحتی می توانند وارد بازار کار شوند و یا با دانش روز در مقاطع بالاتر ادامه تحصیل دهند.

لازم به ذکر است که آموزش در این زمینه تنها محدود به استان تهران نمی باشد و به منظور توسعه رشته مذکور در کشور و فرهنگ سازی آموزش تئوری و برگزاری کارگاه های همزمان برای دانش آموزان با همکاری شرکت ایساکو می باشد. با وزارت صنعت و تجارت آموزش: نمایندگی های ایران خودرو در استان های اردبیل و گیلان با در اختیار قرار دادن فضای تعمیرگاهی اختصاصی خود پذیرای دانشجویان علاقه مند به این رشته بوده و فارغ التحصیلان در پست های پذیرش، امداد و نجات، انباردار و خدمات رسان آماده فعالیت خواهند شد.

لازم به ذکر است شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو علاوه بر موارد ذکر شده و در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی خود با حمایت سازمان بهزیستی دوره های آموزشی از جمله مبانی برق را برای جوانان برگزار می کند. ، سیستم های پیشرانه و انتقال نیرو، انژکتور، سیستم تعلیق و خنک کننده و با بهره گیری از توانمندی های آکادمی کار و دانش ایساکو در کارگاه مرکزی تعمیرات شماره یک ایران خودرو، در تعطیلات سه ماهه تابستانی انجام شد.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/246362/%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D9%85%DB%8C%D9%86-%D9%87%D9%86%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%A7%DA%A9%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B4%D8%AF

توسط ساندرو موناری

ساندرو موناری