مراحل ثبت لاستیک دولتی در وب سایت ها

گروه صنعتی باریز فعالیت تجاری خود را در سال 1372 با ظرفیت اولیه 25 هزار تن سالانه برای تولید لاستیک و تیوب خودروهای سبک و سنگین و لاستیک های کشاورزی آغاز کرد. BRZ از فناوری شرکت آلمانی کانتیننتال بهره می برد و تنها تولید کننده لاستیک اتوبوس رادیال کامیونت در کشور است. دومین کارخانه شرکت باریس در سال 1394 در استان کردستان تاسیس شد و عنوان مجهزترین و پیشرفته ترین کارخانه لاستیک کشور را به خود اختصاص داد. این مجتمع بزرگترین کارخانه لاستیک کشور با ظرفیت تولید 125000 تن لاستیک است.

لاستیک های گروه صنعتی بری در طیف وسیعی از خودروهای داخلی استفاده می شود و طرفداران زیادی دارد. همانطور که گفتیم تفاوت فاحش قیمت لاستیک در کارخانه و بازار مصرف کنندگان را بر آن داشت تا به دنبال خرید مستقیم از تولید کننده باشند.

شرکت براز امکان خرید آنلاین محصولات خود را از طریق وب سایت خود فراهم کرده است.

اولین قدم برای ثبت نام بارز استیت تایر مراجعه به وب سایت این شرکت به نشانی Barez.org خواهد بود. در مرحله بعد باید گزینه فروش آنلاین را انتخاب کنید تا به لینک shop.barez.org هدایت شوید. پس از ورود به سایت فروش پو، گزینه “شروع خرید” را انتخاب می کنید.

با باز شدن صفحه جدید قوانین و مقررات خرید لاستیک شرکت نمایش داده می شود. صاحبان خودرو می توانند هر شش ماه دو حلقه لاستیک مناسب برای وسیله نقلیه خود تهیه کنند. زمان تحویل لاستیک حدود 30 روز پس از تایید سفارش خواهد بود. مالک خودرو نیز باید اطلاعات صحیح خود مانند کد ملی، شماره همراه، کد پستی، شماره شاسی و غیره را وارد کند. بدیهی است در صورت مغایرت، سفارش مشتری لغو و وجه خرید پس از 7 روز کاری به حساب وی عودت داده می شود. نکته مهم این است که خریدار در 6 ماه گذشته لاستیک برندهای دیگر را خریداری نکرده است.

هزینه ارسال فریم از طریق پست برای هر قسمت یک میلیون ریال می باشد. پس از موافقت با شرایط و ضوابط، باید برای مشاهده انواع لاستیک، «فروشگاه اینترنتی باریس» را انتخاب کند.

در این صفحه باید لاستیک مناسب خودروی خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که لاستیک فقط از طریق پست ارسال می شود و امکان تحویل حضوری وجود نخواهد داشت. پس از انتخاب فریم نوبت به انتخاب شهرستان و شهر و وارد کردن کد پستی می رسد.

با وارد کردن این مشخصات، سامانه کد پستی و آدرس مالک را تایید می‌کند و در صورت تایید سامانه می‌توانید سایر مشخصات مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس، شماره VIN خودرو، شماره پلاک، و غیره.

پس از تایید مشخصات، پیامکی به شماره اعلام شده ارسال می شود و پس از وارد نمودن آن به صفحه پرداخت هدایت می شوید.

پس از اتمام این مرحله پیامک ثبت سفارش به گوشی شما ارسال می شود و با مراجعه به قسمت پیگیری سفارش می توانید از وضعیت سفارش لاستیک خود مطلع شوید.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/245924/%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%84-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%DA%A9-%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%88%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%A7

توسط ساندرو موناری

ساندرو موناری