رغبتی به بازار خودروی چین نیست | فروش خودروهای سواری چین

خودروهای انرژی نو بیش از 30 درصد از فروش خودروهای جدید را تشکیل می دهند و خودروهای الکتریکی سهم بازار را از خودروهای پرفروش با موتورهای احتراق داخلی گرفته اند.

– فروش خودروهای سواری چین از ژانویه تا فوریه 20 درصد کاهش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آمارها نشان داد که فروش خودروهای سواری چین در دو ماه اول سال جاری 20 درصد کاهش یافته که نشان دهنده تقاضای ضعیف در بزرگ ترین بازار خودروی جهان حتی در شرایطی است که برخی از تولیدکنندگان خودرو برای احیای تقاضا، قیمت ها را کاهش می دهند.

فروش خودروهای سواری چین از ژانویه تا فوریه 20 درصد کاهش یافت.

انجمن خودروهای مسافری چین اعلام کرد، فروش در ماه فوریه، 1.

بر اساس داده های خرده فروشی بانک بین المللی بازرگانان چین، شرکت بی وای دی پرفروش ترین برند خودروی سواری چین در ماه فوریه بود و برای دومین بار در چهار ماه گذشته از برند فولکس واگن پیشی گرفت.


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn14011211859214704640/%D8%B1%D8%BA%D8%A8%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D9%86-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

سال گذشته، دولت این کشور معافیت مالیاتی را برای چنین محصولاتی تمدید کرد، در حالی که مقامات محلی مشوق هایی را برای تشویق خرید به کار گرفتند.

فروش خودروهای انرژی نو که شامل خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی می شود، سریع تر از کل بازار رشد کرد و در ماه فوریه نسبت به سال قبل 61 درصد افزایش یافت.

4 درصد بیشتر از سال قبل بود.

42 میلیون دستگاه و 10.

توسط ساندرو موناری

ساندرو موناری