جزییات اهداف کیفی طراحی وانت آریسان2 | معاون کیفیت گروه صنعتی

معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو، با اشاره به تغییرات صورت گرفته در گشتاور این محصول نیز گفت: با توجه با این که قوای محرکه وانت آریسان 2 تغییر یافته، توانایی و گشتاور موتور بالاتری را می توانیم از این محصول دریافت کنیم، استاندارد آلایندگی این خودروی تجاری یورو پنج بوده و یکی از اهداف مدنظر آن، اخذ استانداردهای ملی بود.

وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در وانت آریسان 2 خاطرنشان کرد: سیستم یک پارچه شاسی این خودرو، وجه تمایز این خودرو نسبت به محصول مبنا محسوب می شود و دارای شاسی یک پارچه با ظرفیت 750 کیلوگرم بار و سرنشین است و با به کارگیری این نوع شاسی و افزایش استحکام بدنه، انتظارات مشتریان از این محصول برآورده خواهد شد.

برفروشان یادآور شد: ظرفیت مخزن این خودروی دوگانه سوز نسبت به خودروی مبنا پنج لیتر افزایش یافته است و مخازن CNG در زیر مجموعه اتاق ها قرار دارد و این موضوع موجب شده است تا فضای باری که مورد استفاده قرار می گیرد، فضای مسطحی باشد که امکان بهره برداری و استفاده بهتری را فراهم کرده است.

وی افزود: گروه صنعتی ایران خودرو سه محور تولید، توسعه محصولات جدید، از رده خارج کردن محصولات قدیمی و کیفی سازی محصولات فعلی را عنوان محورهای اصلی طرح تحول کیفی خود قرار داده است و پروژه وانت آریسان 2، در سرفصل محور اول یعنی توسعه محصولات جدید قرار دارد.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات بهبودی که در این محصول و براساس بازخوردهای دریافتی از سوی مشتریان صورت گرفته، تغییر محل قرارگیری چرخ زاپاس است که در حال حاضر صندلی سرنشین این محصول مانند سایر خودروهای سواری، دارای فضای استاندارد و راحتی است.

وی با اشاره به برنامه های آتی ایران خودرو برای توسعه کیفی وانت آریسان 2، عنوان کرد: هر محصولی پس از عرضه به بازار و پیمایش، از طریق سیستم های ارزیابی و نظرسنجی ایران خودرو، بازخوردهایی را از سوی مشتریان دریافت می کند که اگر زمینه های بهبودی برای این محصول از سوی مشتریان شناسایی شود، ایران خودرو به صورت فرآیند بهبود مداوم در زمینه نقاط بهبود فعالیت خواهد کرد.

برفروشان با اشاره به ویژگی های وانت آریسان 2 گفت: این پروژه با هدف افزایش ایمنی راننده و سرنشین، استحکام خودرو و رعایت استانداردهای زیست محیطی و ملی، طرح ریزی، طراحی و تولید شده است.

کلید واژه ها: گروه صنعتی ایران خودرو – صنعتی ایران خودرو – محصول – افزایش – ایران خودرو – محصولات – گروه صنعتی – خودرو – ارتقا – مشتریان – رضایت مشتریان – درصد – وانت – برنامه توسعه – انتقال قدرت – رضایت – توسعه – ایران – صنعتی – برخورداری – رضایتمندی – تاثیرگذار – گروه – محور – محورهای – 20 درصدی – عملکرد – ارتقای – برنامه – سوخت CNG


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn64481108/%D8%AC%D8%B2%DB%8C%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%87%D8%AF%D8%A7%D9%81-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%862

معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو، توجه به خواست و رضایت مشتریان را از دلایل انجام پروژه ارتقای وانت آریسان دانست و گفت: آریسان2 در کنار شش برنامه توسعه محصول، – به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- سهراب برفروشان با بیان این که وانت آریسان 2 دارای گیربکس BE ارتقا یافته است که 13 درصد گشتاور موتور را نسبت به آریسان قبلی افزایش داده، گفت: برخورداری از توان 101 اسب بخار، افزایش 20 درصدی گشتاور انتقال قدرت و افزایش هفت درصدی حجم مخزن سوخت CNG نیز از دیگر وجوه تمایز این محصول نسبت به خودروی مبناست و قطعا در افزایش رضایتمندی مشتریان تاثیرگذار خواهد بود، ضمن این که فرمان پذیری و عملکرد کلاچ و ترمز نیز در این محصول، از موارد بهبود و ارتقا یافته به شمار می رود.

توسط ساندرو موناری

ساندرو موناری