تحویل روزانه ایران خودرو به 2500 دستگاه افزایش یافت

گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای تایید کرد: حمل و نقل خودرو به بیش از 2500 خودرو در روز رسیده است و تا 10 روز آینده تمامی خودروهای شماره گذاری شده تحویل مشتریان خواهد شد. بر اساس اطلاعیه ایران خودرو، چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته با همکاری سازمان ملی استاندارد و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، شماره پلاک بیش از 16 هزار خودرو از نیروی انتظامی دریافت و به ارسال به سایت های تولیدی وابسته به شرکت ایران خودرو در سراسر کشور. این خودروها هم اکنون در حال بارگیری و تحویل به مشتریان هستند.

بر این اساس، با افزایش سفارشی سازی و نصب پلاک، بارگیری و تحویل خودروها نیز افزایش یافت و در حال حاضر تحویل روزانه خودرو به بیش از 2500 خودرو رسیده است.

امکان تحویل شخصی خودرو به مشتریان

مشتریانی که تمایل دارند خودرو را به صورت حضوری تحویل بگیرند، می توانند در پاسخ به پیامک ارسالی، گزینه تحویل حضوری را انتخاب کنند. هزینه حمل و نقل خودرو به مشتری برگردانده می شود و سرعت تحویل یکی از مزیت های انتخاب این روش می باشد.

همچنین در حال حاضر با توجه به تعیین 11 روز برای فرآیند بازاریابی محصول و تولید روزانه بیش از 2000 دستگاه خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو، حضور حداقل 22000 دستگاه خودرو در پارکینگ های این گروه صنعتی طبیعی تلقی می شود. مجاز بوده و خودروهای تولید شده با مجوز سازمان ملی استاندارد شماره گذاری و به مشتریان تحویل داده می شود.

قدردانی ایران خودرو از سازمان های استاندارد و توسعه

بزرگترین خودروساز کشور ضمن قدردانی از رفاقت و همکاری دلسوزانه سازمان های ملی استاندارد در تمدید مجوز شماره گذاری خودرو و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در صدور مجوز مربوط به ماده 10 قانون تنظیم مقررات صنعت خودرو، اظهار داشت: منجر به صدور مجوز شماره گذاری خودرو شد. تلاش شبانه روزی کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو در راستای ارتقای صنعت خودروی کشور و جلب رضایت ذینفعان است و این هدف با همکاری نهادهای تولیدی و مرتبط با صنعت کشور میسر خواهد شد.

ادامه مسیر خودکفایی در ایران خودرو

یکی از موضوعاتی که به ایران خودرو کمک کرده تا آمار تولید و تحویل خودرو خود را حفظ کند، ادامه مسیر خودکفایی در این خودروساز بزرگ است. در همین راستا ماه گذشته؛ خط تولید موتور شیشه بالابر و موتور پمپ بنزین محصولات ایران خودرو با ظرفیت بیش از 90 درصد افتتاح شد.

این خط تولید با حضور معاون تامین، تولید و توسعه محصولات ایران خودرو و مدیرعامل سابکو در گروه صنعتی خودروسازی الاتحاد به بهره برداری رسید. این اقدام با بررسی توانمندی ها و دستاوردهای شبکه تامین در زمینه توسعه عمق خودکفایی، تعهد و اشاعه فرهنگ خودکفایی در شبکه تامین، در راستای اهداف شرکت صنعتی ایران خودرو اجرا شد. گروه بندی و دستیابی به اهداف کاهش ارز و حذف خریدهای خارجی.

این دو قطعه در واقع در گروه صنعتی خودروسازی اتحادیه و در راستای اهداف توسعه خودکفایی، کاهش نرخ ارز و حذف خریدهای خارجی تا 90 درصد محصولات ایران خودرو تولید شد. موتور بالابر پنجره و موتور پمپ گاز مورد استفاده در تمامی محصولات جدید گروه صنعتی ایران خودرو در حال حاضر به بیش از 90 درصد خودکفایی در تولید رسیده است.

درخشش ایران خودرو در همایش ملی ایمنی و بهداشت حرفه ای از منظر

این در حالی است که ایران خودرو خراسان در اولین همایش ملی ایمنی و بهداشت کار عنوان عالی ترین کمیته حفاظت فنی و بهداشت حرفه ای کشور را کسب کرد. اولین همایش ملی چشم انداز بهداشت و ایمنی حرفه ای با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون روابط کار وزارت تعاون و نمایندگان کارگری و کارفرمایی در سالن همایش های شهرستان برگزار شد. شرکت تهران و ایران خودرو خراسان در این همایش موفق به کسب عنوان بهترین کمیته حفاظتی بهداشت فنی و حرفه ای کشور شد. این کنفرانس بر اساس الحاق ایران به کنوانسیون ایمنی و بهداشت کار سازمان جهانی کار و با هدف هماهنگی، وحدت و همکاری مهم سه جانبه برای این قرارداد یعنی دولت، کارگر و کارفرما برگزار شد.

در این همایش، بیژن زاهدی فرد، مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان، استفاده از روش های نوین و تجربیات کشورهای پیشرفته در مسائل ایمنی را مهمترین دلایل موفقیت این شرکت عنوان کرد و گفت: طراحی و استفاده از ربات های AGV با استفاده از قطعات متحرک در خطوط تولید در راستای مسائل زیست محیطی است.» کار کنید و به سلامت جسمانی کارکنان اهمیت دهید.

وی تصریح کرد: ما همواره بر ایمنی و بهداشت کار تاکید داشته‌ایم، زیرا معتقدیم کارکنان در محیط کار به امانت خانواده‌های خود هستند و موظف به رعایت ایمنی و سلامت آنها هستیم.

زاهدی فرد خاطرنشان کرد: توسعه اقدامات ایمنی و بهداشتی در محیط کار، علاوه بر تضمین سلامت کارکنان، می تواند زمینه ساز فرهنگ کار ایمن در بین خانواده ها و افراد جامعه باشد.

بر اساس این گزارش، لایحه الحاق ایران به کنوانسیون 155 سازمان بین المللی کار در آذرماه 1400 در مجلس تصویب و سپس توسط رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شد.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/246348/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%AA%D8%AD%D9%88%DB%8C%D9%84-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D9%87-%DB%B2%DB%B5%DB%B0%DB%B0-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87

توسط ساندرو موناری

ساندرو موناری