اسکات جفز به تیم GT Radial NASCAR پیوست

امسال تیم GT Radial Motorsport برنامه ریزی خوبی برای حضور کامل در این مسابقات داشت و در اولین قدم مشخص شد که اسکات جفز; راننده سابق نسکار آمریکایی که در تاریخ خود قهرمان مینی کوپر اس انگلیس نیز شده بود به این تیم پیوسته و در مسابقات فولکس واگن در پیست ترکستان 22 نوامبر پشت فرمان خودروهای مینی خواهد بود.

جفز به عنوان راننده دوم تیم در کنار برایان مک درمونت انگلیسی مسابقه خواهد داد و الیز هدلی، تیم مهندسی و تست GT Tire، او را یاری خواهد کرد. اکنون به جفز این فرصت داده شده است تا نحوه واکنش تایرهای GT Radial را در مسیرهای آزمایشی در GTPC بررسی کند.

جفس گفت: “اکنون که با تیم JT ارتباط برقرار کردم، مفتخرم که بخشی از آن باشم.” من به تلاش خود برای ارتقای کیفیت محصولات این شرکت ادامه خواهم داد و همچنین به عنوان یکی از محرک های اصلی آن افتخار خواهم کرد. امیدوارم به خاطر حضورم در این تیم بتوانم در مسابقات متعددی که حضور دارم بدرخشم.»

مک درموت همچنین افزود: “همه ما می دانیم که پیست ترکستان یکی از نقاط ضعف من است. اما چون موفقیت در جام فولکس واگن برای ما بسیار مهم است، بسیار خوشحالم که جیوز را در کشتی دارم. این همکاری باعث می شود دوستان جدیدی پیدا کنم و دوستان جدیدی پیدا کنم. من می توانم با اعتماد به نفس بیشتری در رویدادها شرکت کنم.”

البته لازم به ذکر است که GT Tire اسپانسر اصلی فولکس واگن Fun Cup است و تمامی لاستیک های مورد نیاز شرکت کنندگان را تامین خواهد کرد. مسابقه استقامتی فن کاپ به سال 2002 برمی گردد، زمانی که فولکس واگن می خواست توانایی های فنی محصولات خود را در این رقابت به نمایش بگذارد.

30 خودرو برای این مسابقه که چندین ساعت به طول می انجامد پشت خط استارت قرار می گیرند و البته رتبه آنها به زودی مشخص می شود.

لازم به ذکر است که پیست ترکستان یکی از پیست های پرپیچ و خم برای برگزاری مسابقات استقامتی چند ساعته به شمار می رود و تنها حضور جی تی در این گونه مسابقات باعث باور بیشتر مردم به قابلیت های فنی لاستیک های این سازنده می شود.

این خودروی رقابتی بر اساس فولکس واگن بیتل ساخته شده است، اما قدرت 130 اسب بخاری آن از موتور 1800 سی سی بنزینی آئودی به دست می آید. برای انتقال نیرو از یک گیربکس متوالی کاملاً قابل تغییر استفاده می شود.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/246355/%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D8%AC%D9%81%D8%B2-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D8%AA%DB%8C%D9%85-%D8%AC%DB%8C-%D8%AA%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D9%84-%D9%BE%DB%8C%D9%88%D8%B3%D8%AA

توسط ساندرو موناری

ساندرو موناری