آغاز رقابت تسلا با خودروسازان چینی | تسلا خودروهای الکتریکی

این کشور سالانه حدود 1.

بر اساس گزارش رویترز، خودروهای مبتنی بر سوخت، به ویژه ساخت برندهای ژاپنی، همچنان بر بازار تسلط دارند و جذب خودروهای برقی به تدریج شتاب بیشتری گرفته است.


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn65941632/%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D9%82%D8%A7%D8%A8%D8%AA-%D8%AA%D8%B3%D9%84%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D9%86-%DA%86%DB%8C%D9%86%DB%8C

این خودروساز آمریکایی قصد دارد فروش خودروهای برقی خود را در دومین اقتصاد بزرگ آسیای جنوب شرقی از طریق کانال های آنلاین آغاز کند و تحویل آن از اوایل سال آینده آغاز خواهد شد اما با رقابت سختی از سوی برندهای چینی مانند بی وای دی و گریت وال موتورز مواجه است.

تسلا خودروهای الکتریکی را در تایلند در میان رقابت برندهای ارزان تر عرضه می کند.

عرضه دو خودروی الکتریکی با قیمت های بین 48 هزار و 447 دلار تا 71 هزار و 205 دلار در حالی صورت می گیرد که تایلند با ارائه کاهش مالیات و یارانه برای پذیرش و تولید خودروهای برقی فشار وارد می کند.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت خودروسازی تسلا دو مدل خودروی الکتریکی  را در تایلند عرضه کرد و اولین اقدام خود را در مرکز خودروهای منطقه ای که مدت ها در تسلط تولیدکنندگان ژاپنی بود، رقم زد.

تایلند چهارمین مرکز بزرگ مونتاژ و صادرات خودرو در آسیا برای شرکت هایی مانند تویوتا موتور و هوندا موتور است.

5 تا 2 میلیون خودرو تولید می کند که حدود نیمی از آن صادر می شود.

توسط ساندرو موناری

ساندرو موناری